جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۴۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرعامل در گردهمایی روابط عمومی های آبفا استان عنوان کرد:

نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی برای سازگاری با کم آبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روابط عمومی های آبفا به عنوان واحد متخصص ارتباطی نقش مهمی در ترویج فرهنگ سازگاری با کم آبی دارند.

نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی برای سازگاری با کم آبی
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵

 

صادق حقیقی پور در دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی های ادارات تابعه آبفا استان خوزستان،  طرح آبان را یکی از طرحهای مهم در این راستا عنوان کرد و ضمن اعلام رضایت از عملکرد روابط عمومی آبفا استان از مجموعه کارکنان روابط عمومی تقدیر و تشکر نمود.

وی بر لزوم اشراف بر خدمات و رخدادهای شرکت، دسته بندی و انتشار به موقع  کارهای انجام شده تاکید کرد و ادامه داد: این امر موجب می شود تا بتوانیم دفاع خوبی از مجموعه داشته باشیم.

وی در ادامه یکی از کارهای مهم روابط عمومی را جلوگیری از روزمره شدن کارهای مناطق آب و فاضلاب در استان برشمرد و گفت: این اقدام در ارتقا انگیزه کارکنان آبفا بسیار موثر است.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان  با اشاره به حجم گسترده عملیات کاری آبفا خوزستان اظهار داشت:
روابط عمومی ها با تدارک برنامه ای جامع برای ادارات از بحرانها و اقدامات بزرگ انجام شده مستند سازی نموده و اقدامات شرکت در این زمینه را منتشر نمایند.

مخاطب سنجی، برنامه ریزی برای آینده، و ارتقا سطح فرهنگسازی، اعتمادسازی، پاسخگویی و اطلاع رسانی، دیگر نکات مورد تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این گردهمایی بود.

وی در خاتمه خواستار تشکیل کارگروه روابط عمومی ها به منظور پیشبرد و تحقق اهداف تعیین شده  شرکت گردید.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی در این نشست عنوان کرد: یکی از بحثهای خاص روابط عمومی بحث نظام پیشنهادات و تکریم ارباب رجوع است ، که امیدواریم با کمک روابط عمومی ها این مهم را عملیاتی نماییم.

ابراهیم شریفی فرد روابط عمومی را منشا تحولات سازمانی در دنیا برشمرد و افزود: اگر در جهت تقویت
روابط عمومی ها گام بر نداریم مسلما در مسیر پیشرفت سازمانی موفق نخواهیم بود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی  شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، با اشاره به فعالیتهای انجام شده  در روابط عمومی آبفای استان گفت: راه اندازی اپلیکیشن آبان یک تحول بسیار بزرگ در ارائه خدمات الکترونیک به مشترکین فراهم نموده است.

رئیس کارگروه طرح تکریم با اشاره به اینکه در بخش تکریم ارباب رجوع نیز کارهای زیادی انجام شده، استفاده از تمام ظرفیت ها را ضروری دانست و گفت: وظیفه و تلاشمان این است که گامهای مهمی برای کاهش مشکلات شرکت برداریم.

وی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در حوزه خبر و اطلاع رسانی و مستندسازی طرح های عمرانی گفت: با وجود تمام محدودیت ها و مشکلات موجود گام های مهمی با همکاری رسانه های پرتلاش استانمان در جهت اطلاع رسانی عملکرد و طرحهای عمرانی شرکت انجام شده است.

رسول صالحی با تاکید بر استفاده بهتر از دوره های آموزشی ابراز امیدواری نمود: تا با راه اندازی ایجاد دبیرخانه روابط عمومی بتوان خدمات مطلوب تری در حوزه روابط عمومی و  در راستای سیاستهای آبفا ارائه نمائیم.

مدیر اداره آب حیات در این گردهمایی گفت : خط آبرسانی آب حیات در مسیر خود از شوشتر تا آبادان و خرمشهر و  40 درصد از نیاز آب شهرستان کارون ، روستاهای مسیر و تقویت فشار شبکه این شهر را عهده دار است.

محمد مهدی زاده افزود: تاسیسات آب حیات یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های آبفا خوزستان به شمار
می آید که آب شرب بهداشتی شهروندان شهری و روستایی دارخوین در استان خوزستان را بصورت شبانه روزی تامین می کند.

مدیر اداره آب حیات با اشاره به توانمندیهای داخلی کارکنان تاسیسات آب حیات خاطر نشان کرد : کلیه مراحل تعمیرات و بازسازی تاسیسات و شبکه توسط نیروهای آب حیات صورت می پذیرد.

گفتنی است: در حاشیه گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، از تاسیسات آب حیات در گلالک شوشتر بازدید نمودند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۴۲
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/1w7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید