جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۵۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرعامل آبفا خوزستان در صدا و سیمای مرکز آبادان عنوان کرد:

طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آخرین گام اجراست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب آبادان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی آخرین مراحل اجرا را طی می کند.

طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آخرین گام اجراست
(سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در گفت و گوی ویژه خبری با صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: با بهره برداری از طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان در آینده نزدیک شاهد ارتقا چشمگیری در زمینه جمع آوری ، تصفیه و دفع فاضلاب شهری در آبادان خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه 800 کیلومتر شبکه فاضلاب و 916 کیلومتر شبکه آب در آبادان وجود دارد گفت: به دلیل فرسوده بودن شبکه ها روزانه شاهد شکستگی خطوط لوله در این شهر هستیم.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان در ادامه اظهار داشت: آب شهر آبادان از طرح آبرسانی غدیر تامین می شود که به دلیل مشکلات پیش آمده در تابستان امسال، تصمیم گرفته شد 30 درصد آب مورد نیاز شهرهای آبادان و خرمشهر از دستگاههای آب شیرین کن تامین شود.

وی افزود: با وارد مدار شدن دستگاههای آب شیرین کن مشکلی در زمینه تامین آب در این 2 شهر نخواهیم داشت.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: پروژه های مختلفی در زمینه احداث خطوط انتقال شبکه فاضلاب، احداث شبکه فاضلاب و تکمیل ایستگاههای پمپاژ و تکمیل شبکه فاضلاب خانگی در آبادان در حال اجراست.
جلیل مختار افزود: هم اکنون طرح تکمیل شبکه فاضلاب خانگی در مناطقی نظیر احمدآباد، میدان طیب، ذوالفقاری و فیه در حال اجراست که با تکمیل آن مشکل فاضلاب این مناطق رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: 15 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 720 میلیارد ریال در زمینه آب در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده در حال اجراست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات تابستان امسال ورودی آب غدیر به آبادان در سال آینده به 150 تا 160 متر مکعب افزایش خواهد یافت تا تابستان سال آینده مردم آبادان و روستاهای اطراف با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

تعداد بازدید : ۱,۳۹۸
(سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۵۲
http://news.abfakhz.ir/u/2qt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید