شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۵۸
گزارشگر : ۲
سرویس آب
برای اولین بار در کشور انجام شد:

انعقاد تفاهمنامه یک دستگاه آب شیرین کن در آبفا آبادان

تفاهم نامه یک دستگاه آب شیرین کن اهدایی شرکت همراه اول در آبادان منعقد شد.

انعقاد تفاهمنامه یک دستگاه آب شیرین کن در آبفا آبادان
(یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۵۹

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، طی مراسمی در شهرستان آبادان «همراه اول» و «اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان» جهت تأمین آب شرب مردم این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضاء مدیرکل ارتباطات اپراتور اول و علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان رسید، قرار است در راستای مسوولیت اجتماعی با کمک بلاعوض همراه اول یکدستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز تهیه و جهت کمک به تأمین آب شرب به مردم شهرستان آبادان اهدا شود.

مدیر اداره آبفا آبادان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف شهروندان و نصب آب شیرین کن راه حل اساسی برای رفع مشکل آب در منطقه خواهد بود، اظهار داشت: : این دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز قابلیت تبدیل شوری آب ( EC) ۱۰ هزار به ۵۰۰ یعنی زیر یک هزار را دارد.

خلیلی ضمن اشاره به تلاشهای انجام شده در جهت بهبود کیفیت آب، با تشکر از نگاه ویژه شرکت همراه اول به آبادان خاطر نشان کرد: این برنامه توسط بخش CSR(مسئولیت اجتماعی) شرکت همراه اول برای اولین بار در کشور در آبادان اجرا می گردد.

مدیر اداره آبفا آبادان اذعان داشت:  این دستگاه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و ظرفیت 350 مترمکعب در روز آب خروجی ( معادل 230 هزار بطری آب معدنی) و با کیفیت مطلوب با  EC 500 را در اختیار مشترکین قرار می دهد.

خلیلی از مزایای این آب شیرین کن را  قابل حمل بودن آن دانست و تاکید کرد: قابل حمل بودن این تاسیسات  امکان خدمت رسانی به مناطق دیگر را در مواقع ضروری به آسانی مهیا می سازد.

علیرضا خلیلی نیا افزود: این دستگاه آب شیرین کن به صورت سیار در تصفیه خانه شهید باوی واقع در ایستگاه 11 کوی قدس، ظرف مدت 3 ماه راه اندازی خواهد شد تا در شرایط بحران بتوان از آن بهره مند شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۳۱
(یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۵۹
http://news.abfakhz.ir/u/26r
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید