پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۶۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرعامل آبفا خوزستان:

سه طرح آب و فاضلاب در گتوند در حال اجرا است

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: یک طرح اصلاح شبکه و 2 طرح تجهیز و راه اندازی چاه با بیش از200 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گتوند در حال اجرا است.

سه طرح آب و فاضلاب در گتوند در حال اجرا است
(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۱۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی‌ پور افزود: طرح اصلاح شبکه منطقه سریکه شهر گتوند در مرکز شهر به طول 14 کیلومتر در حال اجرا است که از شهریورماه عملیات اجرایی آن آغاز و تاکنون بیش از 9 کیلومتر از این طرح انجام شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان جمعیت زیرپوشش این طرح را پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال اجرایی شده و نزدیک به یکهزار و 800 فقره انشعاب در سند چشم انداز آن پیش بینی شده است.
وی افزود: طرح اصلاح شبکه در منطقه سه شهر گتوند توسط مشاور در دست اجرا است که برآورد اولیه آن 200 میلیارد ریال می باشد و درصورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن امسال آغاز می شود.
حقیقی پور بیان کرد: چاه شماره یک صالح شهر نیز با اعتباری نزدیک به 80 میلیارد ریال در حال تجهیز است که عملیات اجرایی تاسیسات سرچاهی، برقی و محوطه سازی آن در حال انجام است.
وی افزود: همزمان با راه اندازی این چاه، عملیات اجرایی انتقال آب به تاسیسات صالح شهر به طول سه هزار و 500 متر با اجرای خط 450 میلیمتری در حال اجرا است که زمان اجرایی آن 12 ماه است و در تلاشیم که هرچه سریع تر وارد مدار و بهره برداری شود.
مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: حفر یک فقره چاه در شهر ترکالکی گتوند نیز با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی با بیان اینکه عملیات سر چاهی و محوطه سازی در این طرح انجام می شود، افزود: این طرح در مدت زمان هشت ماه اجرایی می شود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۶۲۵
(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۱۷
http://news.abfakhz.ir/u/1wi
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید