جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۶۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
حضور آبفا خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی

بازدید استاندار خوزستان از غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان

استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد، در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان حضور یافت.

بازدید استاندار خوزستان از غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۱۳

 

بر پایه این گزارش مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ،آبفا خوزستان همراه با دیگر دستگاه های اجرایی استان در این نمایشگاه حضور یافت.

رسول صالحی  افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با حضور در این نمایشگاه ضمن تشریح طرح ها عمرانی انجام شده و در حال اجرا کارنامه عملکرد خود را از ابتدای تاسیس تا کنون ارائه نمود.

وی با بیان اینکه استاندار خوزستان با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بازدید و از نزدیک در جریان پروژه های در دست اجرای این شرکت قرار گرفت تصریح کرد:

معرفی بزرگترین پروژه های زیست محیطی شرکت با عنوان احداث  5 تصفیه خانه فاضلاب از محل فاینانس و 163 طرح آب و فاضلاب  از دیگر بخش های غرفه آبفا استان است.

گفتنی است: در غرفه شرکت آبفای خوزستان علاوه بر نمایش توانمندیهای این شرکت کتابچه های معرفی طرح های عمرانی و دستاورد های  علمی و پژوهشی در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

برا دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۵۴
(یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۱۳
http://news.abfakhz.ir/u/1wl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید