پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۴
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر آبفا خرمشهر:

علاوه بر خرمشهر به مناطق بحرانی شعیبیه و رفیع در حال خدمت‌رسانی هستیم

مدیر آبفا خرمشهر گفت: آبفا خرمشهر با هماهنگی مسؤولان در مناطق بحرانی و وخیم رفیع، سوسنگرد، شعیبیه و روستاهای حاشیه دز و کرخه وارد عمل شده است و دستگاه‌های مختلف اجرایی و کاربردی را را به این مناطق ارسال کردیم تا شرایط بحرانی و سخت این مناطق کنترل شود.

علاوه بر خرمشهر به مناطق بحرانی شعیبیه و رفیع در حال خدمت‌رسانی هستیم
(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، غلامرضا پورجلالی اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی بحران و وضعیت ویژه استان خوزستان آبفای خرمشهر همگام با دیگر ادارات و دستگاه‌ها با تمام توان وارد کار و عمل شد.

وی افزود: در همان روزهای اول کمیته آب در استان برگزار شد که تعدادی از مدیران ادارت آبفا از جمله خرمشهر در این جلسه حضور پیدا کردند تا تمهیدات لازم را برای کنترل وضعیت و همچنین تحت نظر داشتن تاسیسات آبرسانی اتخاذ کنند و خوشبختانه در این بحث خدمات خوبی ارائه شد.

مدیر آبفا خرمشهر گفت: آبفا خرمشهر برای تأمین آب شرب و تاسیسات آبرسانی علاوه بر شهر در تمام مناطق غرب کارون و دیگر مناطق حاشیه‌ای وارد کار شد و خدمات کامل و مناسبی را ارائه داد و تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان ما در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت.

پورجلالی عنوان کرد: ما همچنین علاوه بر انجام وظیفه در محدود شهری و روستای خود، اعلام آمادگی کردیم که در دیگر مناطق بحرانی استان و دیگر شهرها خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: بر همین اساس و با هماهنگی مسؤولان در مناطق بحرانی و وخیم رفیع، سوسنگرد، شعیبیه و روستاهای حاشیه دز و کرخه وارد عمل شدیم و دستگاه‌های مختلف اجرایی و کاربردی را به این مناطق ارسال کردیم تا شرایط بحرانی و سخت این مناطق کنترل شود.

وی اظهار کرد: نیروهای ما علاوه بر خدمت رسانی در تمام مناطق خرمشهر، به صورت شبانه روزی در دیگر مناطق استان از جمله رفیع و شعیبیه در حال تلاش و کار هستند چرا که در این مناطق مردم با شرایط سخت رو‌به‌رو شدند و تمام منازل آنها زیر آب رفت و ما بر خود وظیفه دانستیم که کمک‌رسان هم استانی‌های خود باشیم.




روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۷۳۰
(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/2cz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید