جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۸۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب
معاون بهره برداری آبفا شهری خوزستان اعلام کرد :

آب شرب تمام شهرهای خوزستان از نظر بهداشتی مشکلی ندارد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با اشاره به وضعیت کیفی آب شرب شهرهای استان پس از بروز سیلاب در برخی شهرها گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا خوزستان، کیفیت آب شهرهای استان خوزستان منطبق با استانداردهای بهداشتی است.

آب شرب تمام شهرهای خوزستان از نظر بهداشتی مشکلی ندارد
(چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۵۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا شهری استان خوزستان، مهرداد قنواتی با بیان اینکه کنترل آب شرب شهرهای استان خوزستان تشدید شده است ، اظهار نمود : کارشناسان کنترل کیفی آبفا خوزستان علاوه بر نظارت کارشناسان مرکز بهداشت استان، بصورت مستمر و شبانه روزی کار نمونه برداری میکروبی، شیمیایی و کلرسنجی  و آزمونهای سموم و فلزات سنگین از آب آشامیدنی را انجام می دهند و در صورت بروز هرگونه آلودگی فورا تمهیدات لازم را اتخاذ می کنند.

وی با رد شایعات موجود در خصوص آلودگی آب شرب اذعان داشت : آزمایشات و نمونه برداری انجام شده تا این لحظه نشان می دهد آب شرب از نظر میکروبی مشکلی ندارد و شهروندان از کیفیت آب شرب شهرهای استان از نظر میکروبی و بهداشتی اطمینان خاطر داشته باشند.

قنواتی خاطر نشان کرد : دلیل کدورت بالای آب که جزو بخش فیزیکی و کمی آب است به دلیل بارندگی بالادستی است و مردم نیز باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

معاون بهره برداری آبفا شهری خوزستان با بیان اینکه خط قرمز ما میزان کلر باقی مانده آب است، در ادامه بیان داشت : هم اکنون بر مبنای گزارشات رسیده میزان کلر باقی مانده در حد طبیعی است و مطلقا در صورتی که آب شبکه سراسری از نظر آلودگی میکروبی و شیمیایی در سطح استاندارد باشد اجازه توزیع به آن می‌دهیم.

وی از مردم درخواست نمود از آب سالم و بهداشتی استفاده کنند و از ماشین های سیار و افرادی که آب توزیع می کنند آب خریداری نکنند.

قنواتی گفت : مردم می توانند هرگونه مشکل در حوزه آب و فاضلاب را به سامانه 122 گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۰۸
(چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۵۹
http://news.abfakhz.ir/u/1wu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید