سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اجرای 14 پروژه آب و فاضلاب در بخش مسکن مهر 8 شهر استان خوزستان

· بیش از 390 هزار نفر در افق طرح تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار می گیرند مجری طرح زیرساخت مسکن مهر استان خوزستان ، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر را یکی از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان عنوان و خاطر نشان ساخت : تلاش مضاعف کارکنان و پیمانکاران شرکت در قالب 14 پروژه فعال در 8 شهر استان خوزستان در حال اجرا می‌باشد و 2 پروژه دیگر هم در مرحله ابلاغ قرارداد قرار دارد.

اجرای 14 پروژه آب و فاضلاب در بخش مسکن مهر 8 شهر استان خوزستان
(چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۳۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرزاد فاضلی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر در 30 شهر استان در حال تکمیل است، بیان کرد: درحال حاضر و با توجه به آمارهای به دست آمده زیرساخت‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر خوزستان بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی  دارد و درصد بهره مندی 70 درصد است.

وی اعتبار هزینه شده در طرح مسکن مهر 30 شهر استان خوزستان را تاکنون 467 میلیارد ریال عنوان و افزود: با این هزینه انجام شده تاکنون در 30 شهر استان 470 کیلومتر شبکه آب و 500 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و در این مدت نیز 36 هزار فقره انشعاب آب و 30 هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.

فاضلی تصریح کرد: با اجرای این 14 پروژه در شهرهای آبادان، خرمشهر ، بهبهان ، امیدیه ، هندیجان، بندرامام و هفتکل ، 70 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و 10 هزار و 462 فقره انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا سال 1415 که افق طرح می باشد، 390 هزار نفر در استان خوزستان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش مسکن مهر قرار خواهند گرفت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۸۷
(چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۳۵
http://news.abfakhz.ir/u/2ag
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید