جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۲۹۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
با اجرای 66 کیلومتر شبکه جمع آوری و انشعابات در منطقه خضیره

3 هزار فقره انشعاب فاضلاب در شرق شوش به بهره برداری می رسد

مجری طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر شوش با اشاره به این که برای اجرای شبکه فاضلاب شهر شوش شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک طرح در قالب 2 پیمان را در دست اجرا دارد، افزود: یک پیمان در مدت زمان 18 ماه در بخش غربی شوش با اعتبار 36 میلیارد تومان در حال انجام است که در این قرارداد 70 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و 50 کیلومتر انشعابات فاضلاب اجرا خواهد شد.

3 هزار فقره انشعاب فاضلاب در شرق شوش به بهره برداری می رسد
(شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۳۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، محمد داغری پیشرفت فیزیکی این پروژه را 30 درصد و میزان لوله گذاری انجام گرفته را 23 کیلومتر اعلام و اذعان داشت : در مجموع با اجرای این 120 کیلومتر شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب در بخش غربی شوش 5 هزار اشتراک به مشترکین واگذار خواهد شد.

وی اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب در بخش شرقی شوش را،دیگر پروژه فعال شرکت آبفا خوزستان در شهر شوش معرفی کرد و در خصوص این پروژه ادامه داد: در این عملیات ، در مجموع 66 کیلومتر شبکه جمع آوری با اعتبار 45 میلیارد تومان وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

مجری طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر شوش اذعان داشت: با اجرای 66  کیلومتر شبکه جمع آوری و انشعابات در منطقه خضیره شوش ، 3 هزار فقره انشعاب فاضلاب در شرق شوش وارد مدار بهره برداری و تصفیه قرار میگیرند.

داغری جمعیت تحت پوشش در افق طرح 1425 در شهرستان شوش را 33 هزار اشتراک فاضلاب ذکر کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۶۳
(شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۳۰
http://news.abfakhz.ir/u/1ww
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید