پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۹۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر امور آب حیات خبر داد :

آبرسانی به شیرین شهر به حالت عادی برگشت

آغاز جبران خسارات به تاسیسات آب حیات مدیر امور آب حیات گفت : با تلاش کارکنان مجموعه آب حیات، آبرسانی به مردم شیرین شهر از سرگرفته شد.

آبرسانی به شیرین شهر به حالت عادی برگشت
(دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان ، محمد مهدی زاده با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : با فروکش کردن سیلاب در شیرین شهر ، حوضچه های انتقال آب این شهر که به زیر آب رفته بود از محاصره آب خارج شد و مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی افزود : به منظور رفع آسیب های وارده و اتصال مجدد شبکه آبرسانی این شهر اکیپ تعمیراتی آب حیات با تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در محل حادثه حاضر شدند و در عملیاتی سخت و منحصر به فرد با نصب دو عدد کمربند استیل 250 میلیمتر در عمق یک متری زیر آب موفق به نصب و راه اندازی مجدد خط انتقال آبرسانی به شیرین شهر شوند.

مهدی زاده یادآور شد : بدلیل حجم آب ورودی تا به امروز امکان بازدید و رفع مشکل وجود نداشت که خوشبختانه با فروکش کردن سطح آب با ترمیم شکستگی ناشی از سیلاب از هدررفت آب نیز و افت فشار نیز پیشگیری گردید.

مدیر اداره آب حیات در ادامه از نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 250 کیلووات و راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور 73 کیلووات در تاسیسات گلالک آب حیات واقع در شهرستان شوشتر خبر داد.

وی با بیان اینکه اصلاح خرابی ها و خسارات وارده به تاسیسات ناشی از سیل با تمام توان در دستور کار است، گفت : تاسیسات آب حیات در بخش مرکزی دارای 16 کیلومتر شبکه برق اختصاصی است که جایگزینی و نصب ترانسفورماتور 250 کیلووات در سایت فلمن 2 تاسیسات مرکزی با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل زحمتکش اداره آب حیات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد.

مهدی زاده هدف از نصب و راه اندازی پمپ شناور را حفظ و پایداری آبرسانی به مشترکین همزمان با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب عنوان و خاطر نشان کرد : از آنجایی که بخش مهمی از مشترکین آب حیات را صنایع و کارخانجاتی که چرخ صنعت استان را می چرخانند ، تشکیل می دهد لذا بمنظور تامین آب مورد نیاز آنها این اقدام در سایت A گلالک صورت پذیرفت.

  

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۸۱۵
(دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۹:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/22o
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید