جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۲
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۳۱۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان انجام شد:

لایروبی و شستشوی 70 درصد از شبکه فاضلاب شهر چمران

با هدف پاکسازی تمام شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 70 درصد از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر شهید چمران لایروبی و شستشو شد.

لایروبی و شستشوی   70 درصد از شبکه فاضلاب شهر چمران
(سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، مدیر اداره آبفا شهر شهیدچمران با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر انجام شد. 

محمدحسین شیرانی گفت: در این عملیات 45 کیلومتر از مجموع شبکه اصلی و فرعی فاضلاب توسط بخش خصوصی در قالب گروه های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت شست و شو و لایروبی شد.

وی طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر چمران را 75 کیلومتر عنوان  و اذعان داشت: در عملیات لایروبی شبکه فاضلاب این شهر 262 هزار تن لجن برداری شد و یکهزار و 800 منهول نیز لایروبی و گندزدایی شد.

 شیرانی افزود: شست و شو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب است.

مدیر اداره آبفا شهر شهیدچمران اذعان داشت: پس از لایروبی شبکه فاضلاب این شهر، طی برنامه ریزیهای صورت گرفته ، لیفتهای 1 و 2 فاضلاب شهر چمران و همچنین لیفتهای رودکی ، بسیج و ایستگاه 9  شهرک بعثت جهت انتقال فاضلاب به تلمبه خانه مرکزی،  لایروبی و وارد مدار شدند.

شیرانی تاکید کرد: این لیفتها فاضلاب کل شهر که جمعیتی بالغ بر 38 هزارنفر دارد را به تلمبه خانه مرکزی فاضلاب منتقل می نماید

تنظیم: راشین نجارپور  

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۸۰
(سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۲
http://news.abfakhz.ir/u/1vc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید