پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۲۵
گزارشگر : ۲
سرویس آب
مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان:

آلودگی آب شرب شهرهای خوزستان صحت ندارد

· مردم به شایعات مبنی بر آلودگی آب شرب شهرهای خوزستان توجه نکند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده نکردن از آب شرب در شهر آبادان، خرمشهر، شادگان و اهواز را به دلیل آلودگی تکذیب کرد.

آلودگی آب شرب شهرهای خوزستان صحت ندارد
(دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صادق حقیقی پور با اشاره به اینکه وضعیت آب توسط کارشناسان بهداشت استان و این شرکت از لحاظ سلامت و بهداشت تست می شود، گفت: ماهانه 22 هزار و 700 مورد کلرسنجی در شهرهای خوزستان انجام میشود .

وی تاکید کرد: بر اساس گزارشات تاکنون هیچ گونه آلودگی در آب شرب تمامی شهرهای استان مشاهد نشده است همچنین با توجه به اینکه 80 درصد آب شرب اهواز از طرح غدیر تامین می شود، شایعات در خصوص آلودگی آب اهواز و شهرهای آبادن، خرمشهر و شادگان صحت ندارد و مستند نیست.

حقیقی پور اذعان داشت: کارشناسان شرکت آبفا خوزستان علاوه بر نظارت کارشناسان مرکز بهداشت استان، بصورت روزانه و بعضا هفتگی اقدامات لازم را جهت پایش و کنترل بهداشتی آب انجام داده و در صورت بروز هرگونه آلودگی یا مشکل فورا تمهیدات لازم را اتخاذ می کنند.

حقیقی پور از مردم خواست تا به شایعات  توجه نکنند و اخبار موثق را از صداوسیمای مرکزخوزستان و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۵۹۱
(دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/22w
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید