پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۳۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

انتخاب نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو

مهندس مجتبی یوسفی راکی مدیر امور عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با حکم مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی وزرش و مسئول هماهنگی امور ورزش و سازمان آب و برق مهندس به سمت نائب رئیس انجمن شطرنج -وزارت نیرو منصوب شد.

انتخاب  نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو
(یکشنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حکم مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی وزرش و مسئول هماهنگی امور ورزش و سازمان آب و برق مهندس مجتبی یوسفی راکی مدیرعمومی عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو شد.

در راستای نظام نامه تربیت بدنی و گسترش ورزش های همگانی و بنا به پیشنهادات رئیس محترم انجمن شطنج وزارت نیرو مهندس مجتبی یوسفی راکی به سمت نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیروانتخاب شد.

لازم به ذکر است مجتبی یوسفی مقام قهرمانی مسابقات سراسری شطرنج شرکت های تابعه وزارت نیرو و در هشتمین دوره مسابقات شطرنج وزارت نیرو جام شهید عباسپور به مقام دوم و  در نهممین دوره مسابقات شطرنج کارکنان وزارت نیرو با عنوان جام شهدای صنعت آب و برق، تیم الف و ب کمیته استان خوزستان عنوانهای اول و سوم این مسابقات را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است: یوسفی راکی پیش از این در تیم های شاهین، جنوب و استقلال اهواز بازی کرده و مقام قهرمانی مسابقات نوجوانان و جوانان استان را نیز در پرونده دارد و هم اکنون دبیر هیئت شطرنج استان، سرپرست کمیته آموزش شطرنج در خوزستان و مربی شطرنج دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب خوزستان است.

مهندس یوسفی راکی بیش از 28 سال سابقه حضور با عناوین بازیکن، مربی و داور در این رشته به صورت تخصصی را دارد و در حال حاضر رئیس شطرنج فیده( فدراسیون شنطرنج جهانی) و از مربیان بین المملی این ورزش در خوزستان است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۶,۲۸۷
(یکشنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/1yv
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید