جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

حقیقی پور در پیامی فرارسیدن ١٧ مرداد"روز خبرنگار" را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پیام دکتر حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بمناسبت ١٧ مرداد(روز خبرنگار) به شرح ذیل می باشد:

حقیقی پور در پیامی فرارسیدن  ١٧ مرداد"روز خبرنگار" را تبریک گفت
(چهارشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۲۴

 

 

بسم الله الرحم الرحیم

17 مرداد روزیست که روشنگری قلم و اندیشه ارزش گرانسنگی چون شهادت یافت تا در پرتو آن عیار خبرنگار و خبرنگاری مشخص شود.

امروزه و در عصر ارتباطات که البته ابزار و حوزه های آن رو به گسترش است، نقش متعهدانه خبرنگاران فرهیخته در شکل دهی به افکار عمومی و نخبگان جامعه بیش از پیش آشکار و پر اهمیت است.

بی شک تلاش خبرنگاران صدیق جامعه ما در ایجاد مسیری دو طرفه میان مسئولان و دستگاههای اجرایی و مردم به منظور پیگیری مطالبات شهروندان عزیز خوزستانی از یک سو و از سوی دیگربستر سازی برای رفع موانع خدمت، حرکتی مجاهدانه است که در پرتو تدبیر فعالان عرصه رسانه محقق شده که می تواند افقی روشن و پر امید پیش روی توسعه خوزستان ترسیم نماید.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان گرچه با مسیری دشوار برای خدمت رسانی به مردم صبور و قدرشناس خوزستان روبروست اما مهندسان و پرسنل خدمتگزار این شرکت اعتقاد راسخ دارند که سخت تر از مسیر پیش رویشان، اراده آنان برای عبور از مشکلات و دستیابی به قله های پر افتخار خدمت به مردمیست که آوازه سرافرازی یشان در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است و این راه همچنان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، پیموده می شود.

از اینرو در منشور سیاست اطلاع رسانی،همکاری و تعامل با اصحاب رسانه (خصوصاً خبرنگاران عزیزی که در شهرهای تحت پوشش خدمات این شرکت به فعالیت مشغولند) اصل و اساس ، پاسخگویی و اطلاع رسانی صادقانه است.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان با باور به ظرفیت ارزشمند و توان چشمگیر خبرنگاران عزیز استان، معتقد است که صیانت از حقوق شهروندان خوزستانی تنها با تلاش برای دستیابی به مطالبات آنان محقق خواهد شد فلذا پشتوانه هر گونه فعالیت خبری و اطلاع رسانی در حوزه صنعت آب و فاضلاب خوزستان، حرکت و جهاد شبانه روزی در مسیر خواست مردم است.

ما معتقدیم که بزرگترین سرمایه برای تبلیغ عملکرد شرکت آب و فاضلاب خوزستان رضایت و خرسندی مردم بوده بنابراین آنجا که خدمتی به سرانجام برسد و گره ای از مشکلات مردم گشوده شود،تبلیغ واقعی یک عملکرد است.

اینجانب با گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای حماسه آفرین خبرنگار و همچنین خبرنگاران فقید استانمان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به زنان و مردان سختکوش و فرهیخته حوزه رسانه استانمان در صدا و سیما، خبرگزاریها و مطبوعات تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر «عج» از خداوند متعال خواستارم.

صادق حقیقی پور

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره

شرکت آب و فاضلاب خوزستان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۴۱
(چهارشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۲۴
http://news.abfakhz.ir/u/2o7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید