سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۵۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
فقط تا پایان شهریور ماه فرصت باقی است:

دارندگان انشعاب غیر مجاز آب خوزستان با معرفی خود مشمول بخشودگی جرایم میشوند

فرصت قابل تمدید نیست معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد: این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

دارندگان انشعاب غیر مجاز آب خوزستان با معرفی خود مشمول بخشودگی جرایم میشوند
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۳۳

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن درفشان به افرادی که بصورت غیرمجاز نسبت به برداشت آب از شبکه توزیع اقدام می کنند، موکدا توصیه کرد: اینگونه افراد فقط تا پایان شهریور ماه سالجاری، فرصت دارند نسبت به قانونی نمودن انشعاب و دریافت اشتراک به ادارات آب در شهرهای استان مراجعه  نمایند.

وی تاکید کرد: در صوت عدم مراجعه این مشترکین در مهلت مقرر، علاوه بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز و اخذ جریمه، اشخاص متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

درفشان خاطر نشان کرد: برای سهولت در پرداخت حق انشعاب، افرادی که در فرصت اعلام شده اقدام نمایند علاوه بر بخشودگی  جرایم انشعابات غیرمجاز، هزینه حق انشعاب را نیز بصورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در خاتمه به افرادی که بصورت غیرمجاز از شبکه استفاده می کنند، توصیه کرد: با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهرهای استان، تقاضای مجوز انشعاب قانونی نمایند.

تنظیم: راشین نجارپور



تعداد بازدید : ۹۷۱
(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۳۳
http://news.abfakhz.ir/u/1pg
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید