جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۶۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

وضعیت آب شرب شهر میداوود در بیشتر مناطق پایدار است

وضعیت آب شرب شهر میداوود در بیشتر مناطق پایدار است
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۵۳

 

مدیر اداره آبفا باغملک گفت: وضعیت آب شرب شهر میداوود در بیشتر مناطق پایدار است و مشکلات فرسوده بودن شبکه توزیع بزودی برطرف می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فریدون احمدی مدیر اداره آبفا شهر باغملک اظهار داشت: مشکل کمبود آب شرب در شهر میداوود با تعویض الکتروپمپ و وارد مدار شدن  یک چاه با ظرفیت 30 لیتر در ثانیه  در بیشتر مناطق حل شده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که باعث عدم توزیع عادلانه آب در مناطق شهر میداوود می شود، عدم وجود مخزن ذخیره آب می باشد، که در حال حاضرمطالعات آن انجام و در حال تملک و جانمایی زمین برای ساخت مخزن اضطراری ذخیره آب در شهر میداوود هستیم.

احمدی با اشاره به انشعابات غیر مجاز آب شرب در شهر میداوود گفت: از دیگر مشکلات شهر میداوود وجود انشعابات غیرمجاز است که باعث افت فشار شبکه و عدم توزیع مناسب آب در مناطقی که دارای اختلاف ارتفاع  با دیگر مناطق هستند شده است که زون بندی و اصلاح شبکه در دستور کار قرار دارد.

احمدی به اصلاح شبکه شهر میداوود اشاره کرد و گفت: بخش هایی از شهر میداود نیاز به اصلاح شبکه فوری دارند که به علت گرفتگی شبکه و یا عدم ذهاب دهی خطوط فعلی با ظرفیت وعدم توجه به توسعه ساخت و ساز انجام شده است.

مدیر اداره آبفا باغملک خاطر نشان کرد: همه این اقدامات برای حل مشکل کمبود آب شرب در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده است و در بحث برطرف کردن مشکل آب این شهر برای همیشه، باید تامین آب از سد جره انجام شود که از طریق شورای عالی آب و برق در مدیریت بحران استانداری خوزستان مصوب شده و در صورت تامین اعتبار برای همیشه بحران بی آبی شهر میداوود به اتمام خواهد رسید.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۷۵
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۵۳
http://news.abfakhz.ir/u/1vs
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید