شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۷۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

موکب مردمی آب و فاضلاب اندیمشک در روز عاشورا برگزار شد

موکب مردمی آب و فاضلاب اندیمشک در روز عاشورا برگزار شد
(یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۱۸

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از راه اندازی موکب مردمی به مناسبت عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: با هدف گرامی داشت ایام سوگواری سالار شهیدان ویژه برنامه های مختلفی در شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان این که این ویژه برنامه ها با همکاری آب و فاضلاب استان خوزستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: آذین بندی محیط اداری، نشر و توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری زیارت عاشورا از جمله این ویژه برنامه ها بود.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که تلاوت ادعیه های مذهبی و قرآن از دیگر ویژه برنامه های پاسداشت ایام سوگواری محرم بوده است، عنوان کرد: این ویژه برنامه ها تا پایان ایام سوگواری محرم برگزار می شود.

بنیادی با اشاره به راه اندازی ایستگاه صلواتی آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در روز تاسوعای حسینی(ع)، ادامه داد: این ایستگاه به مناسبت تاسوعای سالار شهیدان و برگزاری آئین عزاداری یوم العباس(ع) و طبخ و توزیع بزرگ ترین غذای نذری، و خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: هم چنین با هدف خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) و عزاداران سالار شهیدان، موکب مردمی آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در انتهای خیابان پاسداران و حد فاصل درب بهشت زهرا(س) و راه بند راه آهن راه اندازی در روز عاشورا شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه تصریح کرد: این ایستگاه با استقبال شهروندان برگزار در روز عاشورا و خدمات مورد نیاز هیئت های مذهبی و  عزاداران سالار شهیدان تامین شد

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۱,۳۸۰
(یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۱۸
http://news.abfakhz.ir/u/2bj
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید