چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۷۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

رفع 368 مورد شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک

رفع 368 مورد شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک
(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۵

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از رفع 368 شکستگی خطوط توزیع آب در شهر اندیمشک خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: تمام ظرفیت ها و خدمات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای تامین نیازهای شهری و توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب بسیج شده اند.

وی با اشاره به فرسودگی خطوط توزیع آب در شهر اندیمشک و لزوم رفع آن و هم چنین پیگیری های انجام شده به جهت اجرای طرح های مورد نیاز در این زمینه، گفت: از ابتدای شهریور ماه تا کنون بیش از 368 شکستگی مربوط به خطوط توزیع آب و خدمات مشابه و مربوط به آن با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع شده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که این حجم از رفع شکستگی مربوط به ابتدا تا انتهای شهریور ماه و در مدت زمانی 31 روز انجام شده است، خاطر نشان کرد: برای تامین نیازهای شهروندان و رفع مشکلات خطوط توزیع آب شهر اندیمشک تلاش و برنامه ریزی جدی شده است.

وی با اشاره به رفع 45 مورد شکستکی خطوط توزیع آب و خدمات مشابه آن در 4 روز انتهای شهریور ماه توسط کارکنان واحدهای مختلف آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در بخش های مختلف شهری، افزود:  با رفع شکستگی های خطوط توزیع آب، میزان هدر رفت آب به میزان قابل توجهی در سطح شهر اندیمشک، کاهش یافته است.

بنیادی با اشاره به این که از این تعداد رفع شکستگی و خدمات مشابه و مربوط به آن 63 مورد آن در پیاده روها بوده است، ادامه داد: در یک ماه اخیر، اقدام به رفع 42 شکستگی خطوط توزیع آب در کوی نیرو و کوی امیر شده است.

وی با اشاره به رفع 72 شکستگی در مرکز شهر اندیمشک ، خاطر نشان کرد: هم چنین در یک ماه گذشته تعداد 62 شکستگی در کوی شهدا، 51 شکستگی در کوی ولایت و کوی لور، 42 شکستگی در کوی رسالت و جانبازان و فرهنگیان رفع شده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: از این تعداد 156 شکستگی مربوط به معابر شهری اندیمشک بوده است و با ارائه این خدمات مشکل افت فشار در این مناطق کاهش یافته و تلاش داریم در کم ترین زمان ممکن مشکل شکستگی خطوط توزیع آب اندیمشک را به حداقل رسانده و آن را رفع کنیم.

 تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۰۹۸
(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/1z1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید