جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۲
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۳۸۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

لایروبی و شستشوی 9 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بهبهان

لایروبی و شستشوی  9 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بهبهان
(دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸) ۰۹:۱۲

 

با هدف پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 9  کیلومتر از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب  شهرستان بهبهان در ماه گذشته لایروبی و شستشو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، مدیر امور آبفا این شهر با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر انجام شد. 

محمدرضا نامیر افزود: در این عملیات 9  کیلومتر از مجموع شبکه اصلی و فرعی فاضلاب  و منهولهای فاضلاب توسط بخش خصوصی در قالب گروه های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت شست و شو و لایروبی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب بهبهان اذعان داشت: طی شهریور ماه علاوه بر لایروبی خطوط فاضلاب، نسبت به رفع انسداد 310  حلقه منهول شبکه فاضلاب اقدام شد.

نامیر اظهار داشت: به دلیل فرسودگی شبکه در برخی مناطق شهر، 93 متر از خطوط شبکه فاضلاب با لوله 160 پولیکا اصلاح و بازسازی شد.

وی تعویض و نصب 28 حلقه منهول، 125 مورد رفع انسداد با دستگاه جنتکس و 63 مورد رفع انسداد بصورت دستی را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در بخش فاضلاب طی ماه گذشته اعلام کرد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۱۲
(دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸) ۰۹:۱۲
http://news.abfakhz.ir/u/2h4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید