جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۳۸۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب
به علت عدم رعایت مقررات صورت گرفت:

قرارداد شرکت آبفا خوزستان با دفتر خدمات پیشخوان متخلف امیدیه فسخ شد

قرارداد شرکت آبفا خوزستان با دفتر خدمات پیشخوان متخلف امیدیه فسخ شد
(دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۱۶

 

 

طی بازدید سرزده معاون درآمد امور مشترکین و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قرارداد یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت  با شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان امیدیه فسخ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون درآمد و امور مشترکین این شرکت در این باره گفت: در بازدید سرزده به همراه مدیران مربوطه از دفتر خدمات پیشخوان دولت با مجوز ( 1060-21-72) در شهرستان امیدیه، قرارداد این دفتر پیشخوان با شرکت آب و فاضلاب خوزستان فسخ شد.

 محسن درفشان، عدم رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی و عدم نظافت لازم و بی نظمی در محیط دفتر را از جمله دلایل فسخ این قرارداد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه 3 دفتر پیشخوان دیگر در شهرستان امیدیه فعال هستند، تاکید کرد: شهروندان شهرستان امیدیه تا اطلاع ثانوی، برای دریافت خدمات به دفاتر دیگر و اداره آبفا امیدیه مراجعه کنند.

درفشان متذکر شد : کیفیت خدمات در دفاتر پیشخوان و احترام به حقوق  شهروندان از سیاست‌های امور مشترکین و گسترش هرچه بیشتر خدمات در دفاتر پیشخوان است.

گفتنی است: در استان خوزستان 300 دفتر پیشخوان وجود دارد که  قابلیت بهره برداری برای انجام خدمات شرکت آب و فاضلاب را دارند.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۵۵
(دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۱۶
http://news.abfakhz.ir/u/25x
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید