پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۰۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
معاون مالی آبفا در همایش مدیران و مسئولین اداری و مالی عنوان کرد

عملکرد قابل قبول مدیران جوان در اداره امور آبفا شهرهای تابعه استان

عملکرد قابل قبول مدیران جوان در اداره امور آبفا شهرهای تابعه استان
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۳۷

 

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا خوزستان در همایش سالانه مدیران ادارات و مسئولین اداری و مالی گفت : مدیران جوان خوش درخشیدند و عملکرد آنان در اداره امور قابل ستایش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان ، حمید محبی با اعلام این مطلب، اظهار نمود : مدیران جوان می کوشند با روحیه تحول گرای خود و بدون هیچگونه کمک مالی و تنها با تکیه بر دارایی های موجود اداره بر مشکلات فائق آیند.

وی با تاکید بر ترسیم چشم انداز بهتری برای پیمودن موفق تر ادامه مسیر خاطر نشان کرد : با کنترل هزینه ها و دستیابی به پتانسیل های درآمدی به یک انضباط مالی خواهیم رسید که بتوانیم سال مالی امسال را نیز با موفقیت و سلامت به پایان برسانیم.

محبی با اشاره به تغییر نرخ های هزینه ای و عدم افزایش نرخ های قابل پیش بینی در بحث درآمدی اعلام کرد : برای همگی ما مشخص است که تا پایان سال روزهای سختی در پیش داریم و باید توانمان را در این حوزه چند برابر کنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی با تشبیه سازمان به یک انسان بر مراقبت و حفاظت مستمر همه کارکنان از سازمان تاکید کرد و گفت : در صورتی که سازمان بیمار شود همه وظیفه داریم از آن مراقبت نماییم تا دوباره خود را بازتوانی کرده و در عملکرد خود چالاک شود.

معاون مالی و پشتیبانی آبفا خوزستان در ادامه به خدمات رسانی مجموعه آبفا خوزستان در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود : در حماسه فرهنگی ، سیاسی اربعین حسینی ، صنعت آب و فاضلاب خوزستان به شایستگی از عهده وظایقش برآمد و از خداوند منان طلب می کنیم که مسیر خدمت رسانی به زائرین پربارتر و باشکوه تر از همیشه برقرار باشد.

گفتنی است: در این مراسم از کلیه دست اندرکاران آبفا خوزستان که در روند بازنشستگی تعدادی از پرسنل آبفا خوزستان طی سالهای گذشته تلاشهایی داشتند، تقدیر و تشکر گردید.

تنظیم: علی چینی ساز

تعداد بازدید : ۱,۱۴۸
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۳۷
http://news.abfakhz.ir/u/2c0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید