جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۰۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان :

با تحقق ظرفیتهای درآمدی از ابتدای سال آینده آبفا خوزستان متحول می شود

با تحقق ظرفیتهای درآمدی از ابتدای سال آینده آبفا خوزستان متحول می شود
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۴۰

 

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان گفت : با رسیدن به ظرفیتهای درآمدی که توسط اتاق فکر امور مشترکین در حال رصد و پیگیری می باشد از ابتدای سال آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه درآمدی و به تبع آن در سطح خدمات رسانی به مشترکین خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، محسن درفشان با اعلام این مطلب در گردهمایی مدیران ادارات و مسئولین اداری و مالی آنها افزود : علی رغم هزینه های سنگینی که بخاطر شرایط اقلیمی و استهلاک بالا و محرومیت های استان نسبت به کل کشور با آن ها مواجه است، خوشبختانه آبفا خوزستان به سطحی از بلوغ سازمانی رسیده است که در بحران هایی همچون سیلاب فروردین ماه و همایش میلیونی اربعین حسینی به خوبی انجام وظیفه نمود.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مالی صنعت آبفا در حال رخ دادن است ، اظهار نمود : اجرای آئین نامه ها و قوانین درآمدزا مثل تبصره 3 و ماده 7 که به لحاظ مالی تحول بسیار خوبی در حوزه بهره برداری ایجاد می کند ، در 60 درصد استان خوزستان عملیاتی شده است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان خاطر نشان کرد : به روزرسانی زیرساختهای لازم برای خدمات رسانی غیرحضوری ، راه اندازی سیستم قرائت موبایلی در استان و شناسایی انشعابات غیرمجاز از دیگر برنامه های موثر در تحقق اهداف درآمدی شرکت می باشند.  

وی با بیان اینکه در حوزه درآمد دغدغه هایی وجود دارد افزود : هدف از بیان دغدغه ها یافتن راهکارهای جدید برای رفع آنهاست.

درفشان با بیان اینکه  در حال حاضر 95 درصد هزینه قبوض آب بها  توسط مشترکین بصورت غیرحضوری پرداخت
می گردد ، بر همکاری بیشتر مدیران ادارات و مسئولین مالی در افزایش اشترکات فاضلاب در شهرستانها ، شناسایی انشعابات غیرمجاز و دوانشعابه ها تاکید کرد و گفت : در 13 شهر استان 22 هزار مشترک 2 انشعابه وجود دارد که تاثیر نامطلوبی در سیستم و سطح خدمات رسانی به سایر شهروندان می گذارند.

تنظیم: علی چینی ساز

تعداد بازدید : ۱,۰۶۳
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/29v
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید