پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۱۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

رفع 1000 مورد شکستگی خطوط شبکه توزیع آب در اندیمشک

رفع 1000 مورد شکستگی خطوط شبکه توزیع آب در اندیمشک
(چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۳:۰۷

 

مدیر اداره آب و فاضلاب اندیمشک گفت: 1000 مورد رفع شکستگی خطوط شبکه توزیع آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علیرضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: این حجم کار از ابتدای خرداد ماه تا پایان آبان ماه سال جاری، پس از ثبت در سامانه اطلاع رسانی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان  توسط تیمهای عملیاتی اداره آبفا اندیمشک انجام شده است.

وی ادامه داد: هم چنین در این مدت، بیش از 2 هزار دستور کار از سامانه اطلاع رسانی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در اختیار کارکنان آبفای اندیمشک قرار گرفته است.

بنیادی افزود: از این حجم کار، تعداد یک هزار دستور کار مربوط به تعمیر و رفع شکستگی لوله توزیع آب در خیابان، 186 شکستگی در پیاده رو، 172 قطعی آب منزل مشترک و شکستگی لوله در ورودی منزل مشترک و 186 شکستگی لوله ورودی به کنتور، بوده است که با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اقدامات مقتضی به جهت تامین نیازهای شهروندان به اجرا رسیده است.

مدیر اداره آبفا اندیمشک در ادامه عملیات اصلاح شبکه توزیع به رفع شکستگی شبکه اصلی توزیع آب در حد فاصل خیابان دانش و بلوار شهید دانش بدون قطعی آب و در کم ترین زمان ممکن اشاره و اذعان داشت: با اجرای این عملیات مشکل افت فشار مناطق مختلف شهری اندیمشک رفع و از هدر رفت آب، جلوگیری به عمل آمد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اطلاع رسانی و بسیج خدمات به جهت آمادگی برای افت فشار و قطعی احتمالی آب در سطح شهر به دلیل انجام عملیات تعمیر این شکستگی، ادامه داد: با تلاش کارکنان شبکه و عملیات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عملیات تعمیر خط 200 شبکه توزیع  آب در نخستین ساعت بامداد روز چهارشنبه در این منطقه آغاز و مشکل شکستگی لوله رفع شد.

بنیادی خاطر نشان کرد: این شکستگی در سامانه 122 اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ثبت و با رفع آن، رضایت شهروندان از خدمات این حوزه تقویت می گردد و از مشکلات احتمالی جلوگیری شد.

تنظیم: بهنام پریچه 

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۱۰
(چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۳:۰۷
http://news.abfakhz.ir/u/2el
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید