جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۲۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک:

آموزش بهینه سازی مصرف آب یک نیاز مهم اجتماعی است

آموزش بهینه سازی مصرف آب یک نیاز مهم اجتماعی است
(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۱۱

 

 

معاون فرماندار اندیمشک گفت: آب یک سرمایه مهم برای نسل های آینده است و باید نسبت به حفظ و نگهداری از آن تلاش و برنامه ریزی لازم را در این زمینه به اجرا برسانیم. به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان خوزستان، کرم صرفه جو در آئین زنگ آب که با همکاری مشترک آب و فاضلاب و آموزش و پرورش در مدرسه شهید مدرس اندیمشک برگزار شد، گفت: دانش آموزان و کودکان باید به اهمیت مصرف آب آگاهی لازم را داشته باشند.

 وی با اشاره به نقشی که دانش آموزان می توانند در بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفت آب داشته باشند، عنوان کرد: دانش آموزان جایگاه مهمی در حوزه اجتماع و خانواده دارند و آموزش و تشویق آن ها به مصرف صحیح آب تاثیر مثبتی در حفظ و نگهداری از ذخایر آب دارد.

 معاون فرماندار اندیمشک با بیان این که آب در شکل گیری جوامع و زندگی انسان ها نقشی غیر قابل انکار دارد، خاطر نشان کرد: آب یک سرمایه مهم برای نسل های آینده است و باید نسبت به حفظ و نگهداری از آن تلاش و برنامه ریزی لازم را در این زمینه به اجرا برسانیم.

علی رضا بنیادی نیز در این مراسم اظهار کرد: کیفیت آب شرب در اندیمشک مطلوب بوده و نگهداری و آموزش به دانش آموزان و کودکان در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از هدر رفت آب و لزوم تشویق و آموزش به اقشار مختلف اجتماعی برای جلوگیری از هدر رفت آب، خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید اهمیت مصرف آب را بدانند و ما به لزوم مصرف بهینه آب به عنوان یک نیاز مهم اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به فرآیند تولید و نگهداری آب شرب و چرخه طبیعی و هم چنین تلاش های انجام شده برای تامین و سالم سازی آب مورد نیاز شهروندان، افزود: آب و فاضلاب منطقه اندیمشک آماده همکاری با بخش های مختلف اداری و خدماتی شهرستان برای آموزش و توسعه خدمات مربوط به بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفت، آب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، آذین بندی، تهیه و نصب پلاکارد های آموزشی، قرائت و هم صدایی و جمع خوانی قرآن، سخنرانی و بیان نکات آموزشی در حوزه سالم سازی و لزوم توجه به حفاظت از منابع آب از جمله ویژه برنامه هایی است که در آئین زنگ آب در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

شاهنامه خوانی، هم خوانی سرود ملی ایران اسلامی، مسابقه، اهدا جوایز، اهتزاز پرچم های مزین به نام ایران اسلامی، پرواز بادکنک های آبی و سفید و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی مطابق دستور العمل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از جمله دیگر ویژه برنامه هایی بود که در آئین زنگ آب شهرستان اندیمشک به اجرا رسید.

هم چنین در پایان این مراسم یکی از دانش آموزان واحد آموزشی شهید مدرس با اجرای حرکات ورزشی بر اهمیت سلامت جسمانی تاکید کرد. با نواختن زنگ آب توسط روحانیت معظم آئین زنگ آب که با استقبال دانش آموزان و مسئولان محلی مواجه شده بود، به پایان رسید.

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۹۸۳
(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۱۱
http://news.abfakhz.ir/u/2g7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید