جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه توزیع محقق شد:

یکهزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه آب در بهبهان

یکهزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه آب در بهبهان
(شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۳

 

مدیر آبفا منطقه بهبهان از اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه آب به طول 1500 متر در پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر اذعان داشت: با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، رفع مشکل شکستگی ها،  یکهزار و 335 متر توسعه شبکه و 165 متر اصلاح شبکه خطوط آب در سطح شهرستان و مناطق حاشیه نشین اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر اهالی مناطق حاشیه نشین درخصوص واگذاری انشعاب آب، علیرغم خلا قانونی با مساعدت و همکاری دادستان محترم و پیگیری های مستمر این حجم از عملیات با لوله های 90 و 110 میلی متر پلی اتیلن صورت پذیرفت.

نامیر خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات های یادشده بیش از 500 خانوار ساکن در مناطق منصوریه، روستای سالارآباد و مناطق حاشیه نشین کوره جبور، نورآباد امام خمینی و بهمن آباد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مدیر اداره آبفا بهبهان همچنین اظهار داشت: طی برنامه ریزی مدون و مستمر و علیرغم شرایط تحریمی در نظر داریم نسبت به اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده و خطوط لوله آزبست قدیمی و جایگزین نمودن آنها با لوله پلی اتیلن یا لوله سبز اقدام نماییم که در این راستا در سه ماهه سوم سال جاری 165 متر اصلاح شبکه آب انجام شده است.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۴۶
(شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۳
http://news.abfakhz.ir/u/1q9
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید