جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تجلیل از 73 نفر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان

تجلیل از 73 نفر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۳۸

 

مراسم بزرگداشت مقام زن در شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد‏.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بمناسبت سالروز میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان شاغل در ستاد  شرکت آبفا خوزستان طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور حقیقی پور، مدیرعامل شرکت، در جمع  بانوان همکار در سالن اجتماعات شرکت آبفا خوزستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک این روز فرخنده به همه بانوان همکار و گرامیداشت مقام زن  اظهار داشت:  میلاد خجستۀ بانوی مهر، عاطفه و آب، حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) و روز زن را به همه همکاران و خانواده بزرگ آبفای خوزستان  خصوصا بانوان تلاشگر شرکت آبفا خوزستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند بزرگ می خواهم زلال معنویت و روح قدسی حضرت صدیقه کبری (س) راهنمای همه ما و بویژه بانوان گرامی همکار باشد و در پیروی از ایشان و ائمه اطهار ، توفیق عنایت فرماید.

 صادق حقیقی پور با اشاره به نقش مهم تربیتی زنان و مادران در جامعه اظهار داشت: : مادران با تربیت خوب فرزندان آینده جامعه را  تضمین می کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان با تشکر از زحمات بانوان مجموعه شرکت آبفا خوزستان، افزود: بانوان همکار علاوه بر مسئولیت اداری، مسئولیت های سنگینی  در خارج از محیط اداری نیز برعهده دارند.

مشاور امور بانوان شرکت آبفا استان در این مراسم ضمن تبریک این روز خجسته به بانوان شاغل با تاکید بر ویژگی های حضرت زهرا(س) که باعث شده ایشان اسوه و الگوی زنان دانسته شوند ابراز داشت:  زنان مسلمان رفتار و کردار و انتخابشان باید به گونه ای باشد که شایسته یک بانوی فرهیخته، ارزشمند، سعادتمند،عالم، باتقوا و سرافراز باشند آن گونه که اهل بیت(ع) به تمام زنان مسلمان توصیه نموده اند.

گفتنی است: در خاتمه با هدف تجلیل از بانوان کارمند شرکت آبفا استان در سالن اجتماعات شرکت با حضور کلیه بانوان ستاد برگزار شد، با اهدای هدایایی از بانوان تجلیل شد. همچنین از خانمها عباسوند، مشاور اسبق مدیرعامل در امور بانوان، اسکندری مدیر امور کیفی و بنی نجار که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و خانم احمدی در مسابقات ورزشی افتخار آفرینی کردند و سرکار خانم کیانی به پاس زحماتشان در انتشار کتاب با لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

قابل ذکر است : تعداد کارکنان زن شاغل در ستاد شرکت آب و فاضلاب خوزستان به 73 نفر می رسد.

خاطر نشان می شود در پایان این برنامه بانوان شرکت در محیطی گرم و صمیمی به صرف نهار پرداختند. 

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/2gn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید