جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۶۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب
به پاس همکاری در راستای کارگروهی صورت گرفت:

تقدیر استاندار از مدیر اداره آبفا آبادان در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان

تقدیر استاندار از مدیر اداره آبفا آبادان در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۴۰

 

استاندار خوزستان با اهداء لوح تقدیر به مدیر اداره آبفا منطقه آبادان، از زحمات وی جهت همکاری کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در فروردین سال 98 تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخشی از لوح دکتر شریعتی استاندار خوزستان آمده است: بدینوسیله از تلاش و اهتمام ارزنده و مستمر جنابعالی جهت همکاری در راستای کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال جاری ، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

استاندار خوزستان در پایان توفیقات وی و مجموعه آبفا آبادان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به بندگان خدا را از درگاه خداوند متعال مسألت نموده است.

گفتنی است: لایروبی و ساماندهی 40 تلمبه خانه فاضلاب، لایروبی تمامی منهول پمپهای فاضلاب و اجرای شبکه فاضلاب در مناطق فرودگاه، امیرآباد، زمین شهری و کوی ولیعصر آبادان که با اجرای موفق این پروژه از ورود فاضلاب این 4 منطقه به نهر چوسان و رودخانه بهمنشیر جلوگیری شد، از جمله اقدامات اداره آبفا آبادان در مقابله با سیلاب بی سابقه خوزستان در فروردین 98 است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۶۲
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/2ol
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید