شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۶۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان:

کارگاه آموزشی نصب صحیح انشعاب آب و فاضلاب برای ناظرین و پیمانکاران استان برگزار شد

کارگاه آموزشی نصب صحیح انشعاب آب  و فاضلاب برای ناظرین و پیمانکاران استان برگزار شد
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۵۶

 

معاون درآمد و امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی نصب صحیح انشعاب آب و فاضلاب برای ناظرین و پیمانکاران استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محسن درفشان بر ضرورت برگزاری مداوم کارگاههای آموزشی با هدف تبادل اطلاعات وتجربیات ، بازنگری ومهندسی مجدد فرآیندها ودستورالعملها با استفاده از تخصص ودانش کلیه همکاران امور تابعه وستاد تاکید نمود.

وی نظارت بر کیفیت لوازم مصرفی وهمچنین کیفیت اجرای انشعابات را از اولویتهای اصلی شرکت برشمرده ورعایت موارد ایمنی در کارگاههای نصب انشعابات جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به اشخاص حقیقی و حقوقی را لازم دانستند .

درفشان آموزش نحوه صحیح نصب انشعاب آب، معرفی لوازم با کیفیت و ابزار مورد نیاز جهت نصب انشعاب را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خاطرنشان کرد: با انتخاب و خرید لوازم با کیفیت و بکارگیری شیوه های  صحیح نصب انشعاب، گام مهمی در جهت کاهش هدر رفت آب و کاهش هزینه های جاری شرکت آبفا و همچنین افزایش سطح رضایتمندی مشترکین برداشته خواهد شد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، مدیر دفتر نظارت بر نصب انشعابات آب و فاضلاب استان براهمیت نظارت دقیق ناظرین براجرای صحیح واصولی انشعابات جهت کاهش هزینه های شرکت و مشترکین تاکید نمودند و رعایت اصول فنی نصب انشعابات ، مفاد شرایط عمومی پیمان و مفاد قراردادها در کلیه قراردادها را از وظایف نظارتی ناظرین برشمرد.

احمد اسماعیل وندی در ادامه در خصوص فرآیند خرید لوازم و نصب انشعاب، معرفی لوازم استاندارد و تجهیزات لازم جهت نصب انشعاب توضیحاتی را ارائه داد و برگزاری کارگاه آموزشی نصب انشعابات آب وفاضلاب با حضور پیمانکاران جهت بهره مندی از تجارب ارزنده آنان را از برنامه های در دست اقدام اعلام کرد.

گفتنی است: این کارگاه آموزشی با حضور 50 نفر از ناظرین و پیمانکاران در محل ستاد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برگزار شد.

قابل ذکر است: در پایان علاوه بر آموزش نحوه نصب استاندارد انشعاب آب و فاضلاب بطور عملی به حاضرین، احکام ناظرین نصب، توسط معاون مشترکین شرکت داده شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۹۸
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۵۶
http://news.abfakhz.ir/u/2ew
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید