جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۷۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

شهروندان اندیمشکی برای پرداخت قبوض خود از روش های غیر حضوری استفاده کنند

شهروندان اندیمشکی برای پرداخت قبوض خود از روش های غیر حضوری استفاده کنند
(شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۲۵

 

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: اطلاع رسانی لازم به شهروندان در ارتباط با ارائه خدمات حوزه آبفا به صورت غیر حضوری ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علیرضا بنیادی اظهار داشت: مطابق با اعلام کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عدم حضور شهروندان در مناطق پرتردد نقش مهمی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی و تنفسی دارد.

وی افزود: به همین جهت خدمات حوزه آب وفاضلاب منطقه اندیمشک برای تامین نیازهای شهروندان و استفاده از خدمات غیر حضور پیش بینی و اقدامات مورد نیاز به اجرا رسیده است.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: شهروندان برای ثبت و پیگیری حوادث آب، ثبت شکستگی و رقم کنتور تنها از طریق سامانه گویا 122 اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدام کنند

وی افزود: هم چنین شهروندان می توانند برای پرداخت قبوض آب بهای خود از طریق درگاه های مجاز بانکی و نرم افزار های بانکی مورد تایید و معتبر اقدام و از منازل خود اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

بنیادی خاطر نشان کرد: با پیش و اجرای روش های غیر حضوری، مراجعه شهروندان به واحدهای اداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک کم تر شده و سلامت شهروندان بیش از گذشته تامین می شود.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی آبفا خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۶۵۲
(شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/25i
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید