پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۵۴۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

حل مشکل سرقت درپوش های فاضلاب بهبهان

حل مشکل سرقت درپوش های فاضلاب بهبهان
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۴۳
مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت:

با ابتکار و طراحی بعمل آمده در زمینه ساخت دریچه های منهول ، مشکل سرقت درپوشهای فاضلاب در این شهر برطرف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با اشاره به سرقت ۱۸۰ مورد درب منهول از فروردین سال گذشته تا پایان فروردین سالجاری، اظهار داشت:با ابتکار و طراحی بعمل آمده در زمینه ساخت دریچه های منهول و جایگزینی تدریجی آنها، انشاالله دیگر شاهد سرقت درب منهول ها نخواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: نیروهای واحد فاضلاب امور آبفا بهبهان با تکیه بر توانمندی و تجربه موفق به ساخت دریچه های منهول بتنی شدند.

نامیر افزود: در ساخت این دریچه ها از پروفیل های سپری و تسمه استفاده شده، که با توجه به استحکام و سنگین بودن آنها امکان سرقت درب منهول وجود ندارد.

مدیر آبفا منطقه بهبهان هدف از طراحی درب های منهول بتنی را ضد سرقت بودن آنها و جلوگیری از خسارات وارده به شبکه فاضلاب این شهر عنوان کرد و گفت: اصلی ترین مشکلی که در زمینه دریچه های قدیمی وجود دارد، باز نمودن آسان و سرقت آنها است که علاوه بر تحمیل هزینه می تواند خسارت جانی هم در پی داشته باشد.

نامیر ساخت دریچه های جدید را اقدامی ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد؛ با جایگزینی تدریجی درب های منهول جدید، توان و انرژی نیروهای واحد فاضلاب صرف خدمات بهینه و ضروری از جمله ترمیم و بازسازی خطوط شبکه های فاضلاب در بافت فرسوده شود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶,۴۲۷
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۴۳
http://news.abfakhz.ir/u/1zl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید