جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۶۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

انتصاب صادق حقیقی پور بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خوزستان و سرپرست آبفا اهواز

انتصاب صادق حقیقی پور بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خوزستان و سرپرست آبفا اهواز
(سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۰:۲۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان گفت: این طرح در سایر استان ها با سهولت بیشتری انجام شده زیرا تنها 2 شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری وجود دارد اما در استان خوزستان، شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز مجزا است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور، بیان کرد: کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز نگرانی از بابت تضییع حق و حقوق خود نداشته باشندد زیرا تمام این موارد قطعا لحاظ قرار خواهند گرفت.
حقیقی پور گفت: امیدواریم ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و بسیج این تجهیزات در نهایت منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به مردم عزیز در استان شود شود و توقعات آنها در این مسیر را برآورده سازیم.

فاضل عبیات معاونت عمرانی استانداری خوزستان در جلسه معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: تصمیم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص یکپارچه سازی شرکتهای آبفا استان را در راستای چابک سازی و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان اقدامی موثر و ارزشمند است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات صورت گرفته در دوران تصدی مدیریت آبفا روستایی، بر رفع مشکل آبرسانی پایدار به 700 روستای فاقد شبکه آبرسانی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب اهواز از جمله تکمیل تصفیه خانه شماره 2 و بازسازی شبکه های فاضلاب آسیب دیده از سیل، از مهندس مریدی در طول تصدی 9 ماهه در این سمت تقدیر و تشکر نمود.

وی در خاتمه با اشاره به توانمندیهای دکتر حقیقی پور در ایجاد یک مدیریت هماهنگ و منسجم در مجموعه آبفا استان بمنظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکان و رفع مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان آرزوی موفقیت نمود.
تنظیم : بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷,۷۰۶
(سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۰:۲۴
http://news.abfakhz.ir/u/2io
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید