جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۷۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرعامل آبفا خوزستان:

نمایندگان خوزستان در مجلس یازدهم مشکلات آبفا را پیگیری کنند

نمایندگان خوزستان در مجلس یازدهم مشکلات آبفا را پیگیری کنند
(شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۰:۰۸

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید مشکلات آبفا خوزستان را پیگیری و اعتبار آن را تامین کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور  اذعان داشت: در سال ۱۳۹۵، مسائل و مشکلات مربوط به بخش آب و فاضلاب همه شهر‌ها و روستا‌های استان به تفکیک و با جزئیات بررسی و سپس در وزارت نیرو تصویب شد.

 

وی افزود: همچنین رفع مشکلات آب و فاضلاب استان در سازمان بودجه و برنامه ریزی تصویب گردید و با مصوبه هیات وزیران در تاریخ  فروردین ماه ۱۳۹۶، مهم‌ترین اولویت از ۵ مورد مطرح شده خوزستان، رفع مشکلات در این رابطه مطرح شد.

 

حقیقی پور با بیان اینکه حدود ۶ میلیارد دلار اعتبار به این مصوبه اختصاص یافت، اظهار داشت:، اما این اعتبار تامین نشد و سبب کندی پیشرفت پروژه‌ها و حتی تعطیلی برخی از آن‌ها شده است که از نمایندگان منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار داریم از محل صندوق توسعه تامین اعتبار صورت گیرد.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان خوزستان ادامه داد: باتوجه به اینکه حدود یک هفته است که شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با آبفا استان ادغام شده، اما در همین مدت کوتاه موفق شدیم بخشی از مسائل آبرسانی از تاسیسات شیبان به صفیره بخش غیزانیه را رفع نماییم، بطوریکه تست خط انتقال آب صورت گرفت و بهره برداری از آن طی هفته آینده و حدود ۱۲ روز قبل از موعد مقرر انجام خواهد شد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵,۴۹۴
(شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۰:۰۸
http://news.abfakhz.ir/u/27w
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید