پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۶۰۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیرعامل شرکت آب و‌فاضلاب خوزستان:

۵ پروژه برای تامین آب مورد نیاز شهر چوئبده در حال اجرا است

۵ پروژه برای تامین آب مورد نیاز شهر چوئبده در حال اجرا است
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۱۶


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در شهر چوئبده در حال حاضر ۵ پروژه برای تامین آب مورد نیاز شهر در حال اجرا ودر مرحله اتمام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور در خصوص پروژه های ابرسانی به شهر چوئبده اظهار داشت: اجرای شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی حد فاصل میدان احمد زاده تا انتهای علوانیه در شهر چوئبده اجرا شده است که این پروژه با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان به طول حدودا ۹ کیلومتر اجرا شده است.

وی با اشاره به روند اجرایی مخرن چوئبده بیان کرد: اجرای زیرسازی و فونداسیون مخزن چوئبده با اعتباری بیش از ۲۸۰ میلیون تومان اجرا شده و مخزن کامپوزیتی grp به حجم ۱۲۱۸ متر مکعب با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

حقیقی پور تصریح کرد: اجرای پایپینگ مخزن شروع گردیده و این پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان،با اشاره به اجرای پروژه جدید در شهر چوئبده تصریح کرد: پروژه اجرای لوله گذاری ، بازسازی و اصلاح مکانیکال ، الکتریکال و تجهیز مخزن پیش ساخته در شهر چوئبده به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۲ ماه اجرایی می شود.

وی به هدف اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: هدف اجرایی این پروژه افزایش میزان ذخیره سازی آب جهت پایداری شبکه توزیع آب شهرستان چوئبده است و ظرفیت مخزن ۱۲۱۸ مترمکعب می باشد.

حقیقی پور خاطر نشان کرد: در راستای تثبیت خدمات و افزایش ظرفیت ابرسانی به مردم شریف چوئبده و تاسیسات جدید شهر شامل مخزن ذخیره ۳ هزار متر مکعبی و تصفیه خانه اضطراری با ظرفیت تولید ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز با اعتبار ۱٠٠ میلیارد ریال در حال احداث بوده و ان شاءالله طی ۵ ماه اینده تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۷۸۸
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۱۶
http://news.abfakhz.ir/u/2ar
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید