شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۶۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف آبرسانی به شهر بیدروبه در اندیمشک؛

اجرای ۴ پروژه کوتاه مدت آبرسانی برای برون رفت از کمبود آب در بیدروبه

اجرای ۴ پروژه کوتاه مدت آبرسانی برای برون رفت از کمبود آب در بیدروبه
(دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۳۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از اجرای چندین عملیات آبرسانی کوتاه مدت برای حل مشکلات آبرسانی به شهر بیدروبه و بخش الوار گرمسیری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خورستان، صادق حقیقی پور با بیان این که مشکل آب شهر بیدروبه و بخش الوار گرمسیری اظهار داشت: برنامه ریزی و تلاش جدی برای رفع مشکل آب شهر بیدوربه و بخش الوار گرمسیری انجام شده است و پیش بینی می شود مشکل آب شهر بیدروبه در سه ماه آینده رفع شود.

وی افزود: هم چنین عملیات تکمیل تاسیسات مخزن امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک نیز با هدف تامین آب این منطقه مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به این که با اجرای این طرح مشکل آب شرب 18 روستای امیر سیف و شهر بیدروبه رفع می شود، گفت: عملیات ایجاد 8 کیلومتر خط انتقال آب نیز در منطقه پل زال و قلعه رزه نیز با تلاش کارکنان آبفا استان خوزستان در حال اجرا است.

حقیقی خاطر نشان کرد: این دو منطقه جز آخرین مناطق استان خوزستان بوده و در مرز این استان و لرستان واقع هستند و با اجرای این طرح انتقال، آب شرب مورد نیاز معابر سخت گذر و کوهستانی شهرستان اندیمشک نیز به میزان قابل توجهی تامین می شود.

وی ادامه داد: چاه آب جدید شهر بیدروبه، انتقال آب از بالارود به این مناطق و احداث تاسیسات مورد نیاز و احداث پمپ 110 کیلو واتی را از جمله طرح های درحال اجرا برای رفع مشکل افت فشار شهر بیدروبه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان عنوان کرد: پس از اجرای این طرح ها و تکمیل طرح مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر حسینیه طرح نهایی آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک نهایی و مشکل آب این منطقه به میزان قابل توجهی رفع می شود.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۱۹۵
(دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/1xn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید