جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۶۳۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
تلاش سقایان همچنان ادامه دارد:

پیشگیری از کاهش تولید و تلاش جهت حفظ پایداری در تاسیسات ۴ گانه آب حیات

پیشگیری از کاهش تولید و تلاش جهت حفظ پایداری در تاسیسات ۴ گانه آب حیات
(پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۱:۵۰

 
مدیر اداره آب حیات ، از افزایش کیفیت خدمات رسانی با انجام اقدامات فنی و تخصصی در تاسیسات 4 گانه آب حیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب خوزستان، محمد مهدی زاده با بیان اینکه تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی مردم هدف اصلی این دستگاه خدمت رسان  و دغدغه اصلی ماست، افزود: با توجه به شروع تابستان و افزایش دمای هوا تا مرز ۵۰درجه، به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی و پیشگیری از قطع احتمالی آبرسانی به مشترکین ؛ در 10 روز آغازین تابستان اقدامات قابل توجه ای توسط پرسنل آب حیات صورت گرفته که هر کدام میتواند در پیشگیری از هدر رفت آب؛ پیشگیری از بروز خسارت در تاسیسات 4 گانه آب حیات و جلوگیری از صرف هزینه های اضافه موثر و قابل توجه باشند .

وی اضافه کرد: مجموع این عملکرد ضمن اورهال و آماده بکار بودن دائم تاسیسات همیشه در افزایش کیفیت خدمات رسانی و در نهایت رضایت مندی مشترکین موثر باشد.

مهدیزاده در ادامه ازعملیات سرویس و تعمیر تابلوهای برق سافت استارتر سایت Cتاسیسات مرکزی خبر داد و گفت : با اقدام به موقع پرسنل آب حیات و تعمیر و سرویس این تابلو خوشبختانه یک دستگاه الکتروپمپ ۶۲/۵ کیلوات با دبی ۲۶۰ لیتر بر ثانیه پس از رفع اشکال در تابلو برق وارد مدار گردید .

مدیر اداره آب حیات، تعمیر ورفع نقص در جرثقیل سقفی ۱۰ تنی، تعمیر و اورهال پمپ سانتریفیوژشماره ۳ ایرانی با مشخصات فنی 50/250و دبی ۱۰۵۰ متر مکعب آب در ساعت را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در ۱۰ روز اخیر عنوان کرد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۱۴
(پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۱:۵۰
http://news.abfakhz.ir/u/1xu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید