پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۶۶۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

نشست صمیمانه فرماندار ویژه دزفول با مدیر آبفا این شهر

نشست صمیمانه فرماندار ویژه دزفول با مدیر آبفا این شهر
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۳۲

فرماندار ویژه دزفول ، با مدیر امور آب و فاضلاب دزفول دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب خوزستان، در این نشست صمیمانه ، مدیر آبفا منطقه دزفول گزارش عملکردی از طرحهای در دست اجرا و اقدامات جاری شرکت ابفا استان در دزفول را ارایه داد.

مصطفی اسماعیل سالم در ابتدا گزارشی از روند خدمات رسانی در این شرایط حساس بیان و افزود: با توجه به شرایط بسیار گرم جوی و نوسانات برق در تاسیسات آبرسانی ، مشکلاتی در انجام اقدامات روزمره آبفا بوجود آمده است که البته با تلاش و جدیت و جهاد مجموعه آبفا به خوبی و با موفقیت در حال سپری شدن است .

وی اذعان داشت: تاسیسات آبرسانی منطقه شهیون نیاز به ارتقاء الکتروپمپ آب دارد که با توجه به ظرفیت ترانس برق منطقه امکان این ارتقاء فعلا وجود ندارد که امیدواریم با همکاری فرمانداری شاهد تعویض ترانس برق منطقه باشیم تا بتوانیم در افزایش فشار شبکه آب روستاهای منطقه اقدام نماییم.

اسماعیل سالم تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم و بسیار اثر گذار آبفا دزفول مربوط به اتصال خط ۶۰۰ میلیمتر انتقال آب مناطق شمالی و شرقی در محدوده میدان چهارم خرداد است که انشالله بزودی به سرانجام برسد و مشکلات مقطعی افت فشار در این مناطق برطرف شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز در این نشست ضمن رضایتمندی از اقدامات اداره آبفا منطقه دزفول اظهار داشت: یکی از اقدامات اولویت دار در شهرستان دزفول افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی است که ساماندهی فاضلاب این بیمارستان در دستور کار آبفا قرار گرفته و امید است با تعامل درون سازمانی شاهد اتمام این پروژه و بهره برداری از آن باشیم.

فرهمند پور با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه طرحهای آب و فاضلاب در دزفول در حال انجام است، افزود: در خصوص منطقه سرسرباز شهر سیاه منصور نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است که انشالله با جدیت پیگیری شود و در خصوص طرح جدید تامین آب ، جمع آوری انشعابات غیر مجاز و تبدیل به مجاز اقدامات بایسته صورت پذیرد.

تنظیم :راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۰۶
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۳۲
http://news.abfakhz.ir/u/2ev
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید