جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۶۶۹
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب در خوزستان اجرایی شد

مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب در خوزستان اجرایی شد
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۴۱


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب در استان با هدف مراقبت و پایداری در سیستم‌های بهداشتی دفع فاضلاب پیش ازفصل بارندگی ، اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار داشت: با بسیج نمودن امکانات آبفا استان در شهرستان آبادان مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب با ماشین آلات مکانیزه شرکت آبفا خوزستان اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات شهر آبادان این مانور از این شهر آغاز شده و شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام، شادگان، سوسنگرد و کوت عبدالله در مراحل بعدی طبق برنامه زمان بندی شده اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مهمترین هدف ما مراقبت و پایداری در سیستم های بهداشتی دفع فاضلاب پیش از شروع بارندگی در استان هست که برای این اقدام هشت دستگاه ماشین آلات مکانیزه از قبیل جنتکس و واترجت را آماده کرده ایم که با برنامه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به طول خطوط فاضلاب تصریح کرد: طول کل خطوط اصلی و فرعی در استان پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر و تعداد ایستگاه های پمپاژ ۳۸۰ باب است که در شهر آبادان طول خطوط فاضلاب ۷۲۵ کیلومتر و ۴۸ ایستگاه پمپاژ وجود دارد که باید لایروبی، رفع انسداد و شست شو شوند.

حقیقی پور عنوان کرد: درصد بهره مندی مردم از خدمات بهداشتی فاضلاب در سطح استان بدون اهواز ۴۰ درصد و در شهر آبادان درصد بهرمندی مردم با اقدامات انجام شده در سال های اخیر به ۸۲ درصد رسیده است.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۶۸
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۴۱
http://news.abfakhz.ir/u/266
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید