پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۶۸۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه دزفول با مدیر آبفا این شهر

نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه دزفول با مدیر آبفا این شهر
(شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۸:۵۸

نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول ، با مدیر امور آب و فاضلاب دزفول دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این نشست صمیمانه که در دفتر حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی برگزار شد،
مصطفی اسماعیل سالم ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های امام جمعه محترم، گزارش عملکردی از طرحهای در دست اجرا و اقدامات جاری شرکت ابفا استان در دزفول را ارایه داد.

وی در ابتدا گزارشی از روند خدمات رسانی در این شرایط حساس بیان و افزود: با توجه به شرایط بسیار گرم جوی و نوسانات برق در تاسیسات آبرسانی ، در روزهای گذشته عملیات های متعددی در خصوص پایداری آب در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته است تا انشالله مردم با مشکل آب روبرو نباشند. هرچند هنوز در بعضی مناطق مشکل داریم ولی انشالله با اتصال خط جدید ۶۰۰ میلیمتر که در محدوده میدان چهارم خرداد انجام می گیرد ، بخش اعظم مشکلات مناطق شمالی و شرقی رفع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی نیز در این نشست ضمن رضایتمندی از اقدامات اداره آبفا منطقه دزفول اظهار داشت: زحمات و تلاش های آبفا زحمات بسیار زیبایی است که اگر نباشد مردم دچار مشکل و ناراحتی می گردند. در مجموعه آبفا توانایی های فراوانی وجود دارد که انشالله با تدابیر درست شما این توانمندی ها بکار گرفته شود و نتیجه آن را مردم ببینند.

وی افزود؛ این فرصت ها الهی هستند که خداوند به بندگان خود ارزانی می دارد و امید است از آن استفاده کنید و عمل و نام نیکش برایتان باقی می ماند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۴۰
(شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۸:۵۸
http://news.abfakhz.ir/u/2fb
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید