سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۰۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
در راستای تامین کمی و کیفی آب شرب انجام شد:

همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی در بخش دهدز ایذه

همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی در بخش دهدز ایذه
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۳۱


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با دومین روز هفته دولت، ۴ پروژه عمرانی آبرسانی به بخش دهدز شهرستان ایذه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی‌پور در مراسم افتتاح این چهار طرح آبرسانی که در دهدز برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۱۴ کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال، نصب ۶۰۰ فقره انشعاب و احداث دو مخزن ذخیره دو هزار مترمکعبی آب در شهر دهدز است.

وی با اشاره به احداث دو مخزن ذخیره آب در بخش دهدز افزود: این مخازن هر کدام یک هزار مترمکعب ظرفیت ذخیره آب دارد و برای تامین آب منطقه راه‌اندازی شده‌اند.

حقیقی پور تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است تا بخشی از مشکلات دهدز در زمینه تامین آب برطرف شود.

تنظیم:بهنام پریچه
در راستای تامین کمی و کیفی آب شرب انجام شد: همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی در بخش دهدز ایذه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با دومین روز هفته دولت، ۴ پروژه عمرانی آبرسانی به بخش دهدز شهرستان ایذه افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی‌پور در مراسم افتتاح این چهار طرح آبرسانی که در دهدز برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۱۴ کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال، نصب ۶۰۰ فقره انشعاب و احداث دو مخزن ذخيره دو هزار مترمکعبی آب در شه
تعداد بازدید : ۱,۱۹۶
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/2l1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید