شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۰۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۱۷ در شادگان/ انجام مانور لایروبی شبکه فاضلاب

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۱۷ در شادگان/ انجام مانور لایروبی شبکه فاضلاب
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در این آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر شادگان با ظرفیت ۲۶۶ متر مکعب در ساعت در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح تعداد ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهری در شادگان به ۱۷ ایستگاه خواهد رسید و شرایط در این شهر نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: درصد فیزیکی پروژه‌های آب و فاضلاب در شادگان بیش از ۹۰ درصد است و طرح‌های مهمی برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی و محیط زیستی در این منطقه در حال اجراست و مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.

حقیقی ‌پور افزود: در بهمن‌ امسال نیز ۲ ایستگاه شهید منتظری و ایستگاه شماره ۱۶ در منطقه چومه سید علوان شادگان به بهره‌برداری خواهد رسید تا بهره‌مندی مردم به حداکثر برسد.

مدیر عامل شرکت آب و‌فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر شادگان در مراحل پایانی است و بزودی افتتاح و وارد مدار بهرداری می شود.

وی با اشاره به مانور شست و شوی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب در برخی شهرهای خوزستان گفت: پس از عملیات موفقیت آمیزی که در شهرهای آبادان و خرمشهر داشتیم این مانور در شادگان به عنوان سومین شهر انجام خواهد شد و برای اجرایی شدن آن ماشین آلاتی نیز از سایر شهرهای استان خوزستان به این شهر آورده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: با انجام این مانور که به مدت سه روز اجرایی می‌شود ۱۸۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب شادگان شست و شو داده خواهد شد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۳۷
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۲۲
http://news.abfakhz.ir/u/2al
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید