جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۱۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

خدمات حوزه آبفا در اندیمشک متحول می شود

خدمات حوزه آبفا در اندیمشک متحول می شود
(شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۵۲

مدیر آبفا منطقه اندیمشک گفت: در دیدار با فرماندار شهرستان اندیمشک روند اجرای طرح های عمرانی و خدمات حوزه آبفا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اشاره به لزوم تحول در ارائه خدمات حوزه آبفا به شهروندان اندیمشکی، اظهار داشت: آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای تامین نیاز و جلب رضایت شهروندان مناطق مختلف شهری تمام امکانات خود را بسیج و از آمادگی مناسب برخودار است.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و تلاش مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان طرح های بزرگ و مختلفی در حوزه آبرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

وی عنوان کرد: با بهر برداری از این طرح ها گامی مهم و موثر در ارائه خدمات به شهروندان و توسعه پایدار شهرستان اندیمشک برداشته و نیاز شهروندان در کم ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود.

بنیادی بیان کرد: یکی از این طرح ها بهره برداری از مجتمع آبرسانی بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک بود که این طرح با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال اجرا و با بهره برداری کامل از آن مشکل آب شهرهای حسینیه، بیدروبه و روستاهای مختلف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک رفع می شود.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۸۰۸
(شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۵۲
http://news.abfakhz.ir/u/2co
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید