پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۷۵۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
به منظور آمادگی و در پیش بودن فصول بارندگی انجام گرفت:

۴۰ کیلومتر شستشو و لایروبی خطوط فاضلاب در دزفول

۴۰ کیلومتر شستشو و لایروبی خطوط فاضلاب در دزفول
(یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۷



مدیر آبفا منطقه دزفول از انجام اقدامات فنی جهت جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از بارندگی خطوط فاضلاب با تلاش پرسنل تلاشگر واحد فاضلاب آبفا دزفول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی موضوع لایروبی و شستشوی خطوط شبکه فاضلاب جهت جلوگیری از انسداد و گرفتگی خطوط و همچنین ایجاد مشکل برای شهروندان محترم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : طی این عملیات بالغ بر ۱۲۰۰ دستگاه منهول عمیق و نیمه عمیق فاضلاب به طول ۴۰ کیلومتر لایروبی و شستشو شد.

اسماعیل سالم در ادامه گفت : همچنین به منظور جلوگیری از انسداد خط انتقال در معبر اصلی خط انتقال سنجر ، یک دستگاه آشغالگیر در دهانه این خط نصب شد.

وی با اشاره به نصب ۹۰ فقره اشتراک فاضلاب خانگی و تجاری جهت اتصال به خط انتقال فاضلاب افزود : دو اکیپ از کارشناسان و نیروهای عملیاتی آبفا منطقه دزفول جهت شرکت در مانور رفع انسداد و لایروبی شبکه فاضلاب اهواز و خرمشهر نیز در راستای آمادگی کامل در هنگام وقوع بارندگی و گرفتگی فاضلاب اعزام شدند که جا دارد از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر کرد. کما اینکه جهت آمادگی در ارائه خدمات بیشتر و همچنین حفظ و ارتقای مسائل ایمنی پرسنل و کارگران ، چندین کلاس آموزشی با حضور تمامی پرسنل واحد فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب در خصوص ایمنی و شرایط اصولی کار برگزار شده است.


تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۶۱
(یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۷
http://news.abfakhz.ir/u/1uu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید