پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با همت و تلاش پرسنل آبفا دزفول و سالند صورت گرفت؛

حل مشکل آب سالند پس از اولین بارش پاییزی در بالادست

حل مشکل آب سالند پس از اولین بارش پاییزی در بالادست
(یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۱




با انجام اقدامات فنی تیمهای عملیاتی آبفا دزفول گل الودگی آب سالند که در اثر اولین بارندگی پاییزی رخ داده بود برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در خصوص بارندگی اخیر در بالادست رودخانه سالند که باعث افزایش کدورت آب گردید اظهار داشت : هر ساله با شروع فصل پاییز و بارشهای اولیه به دلیل سیلابی شدن مسیر رودخانه‌ها و همراه شدن گل و لای مسیر حرکت آب افزایش کدورت را به دنبال دارد که بلافاصله جهت رفع این مشکل، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : روز پنجشنبه با بارش شبانه چهار ساعته باران در ارتفاعات سالند و حرکت گل و لای و رسوب توسط آب سیلاب ، کدورت آب افزایش یافت که این موضوع مشکلات را دو چندان کرد که بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

مدیر آبفا منطقه دزفول تصریح کرد: اکیپهای فنی و عملیاتی آبفا منطقه دزفول عملیات لایروبی آبگیر بالا ، فیلترهای ۱ و ۲ و همچنین حوضچه‌های پیش ته‌نشین و شتشوی مخازن بتنی ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ متری را انجام داده و پس از انجام اقدامات مذکور کدورت آب کاهش و آبگیری مجدد صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه این عملیات بیش از ۴۰ ساعت از ساعات بامدادی روز پنجشنبه به طول انجامید گفت : در این مدت جهت خدمت رسانی به شهروندان به صورت ساعتی از مخازن ذخیره آبرسانی به شهر و روستا استفاده گردید و کما اینکه در همان ساعات اولیه به وسیله تانکر، آبرسانی به روستاها انجام گرفته است.

تنظیم:راشین نجارپور
تعداد بازدید : ۱,۰۶۰
(یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۱
http://news.abfakhz.ir/u/2pi
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید