شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۶۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

جلسه کارگروه ورزش آبفا منطقه دزفول برگزار شد

جلسه کارگروه ورزش آبفا منطقه دزفول برگزار شد
(چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۸

جلسه کارگروه ورزش این اداره با موضوع معارفه مسئول جدید کمیته ورزش در سالن کنفرانس اداره مرکزی آبفا دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه دزفول در این نشست با تاکید بر اینکه کارکنان آبفا منطقه دزفول پتانسیل حضور در کلیه رشته‌های ورزشی را دارند اظهار کرد : استعدادیابی جوانان و فرزندان پرسنل در خصوص رشته‌های مختلف ورزشی باید در برنامه قرار گیرد.

مصطفی اسماعیل سالم ادامه داد : اماکن ورزشی و تفریحی اداره نظیر چمن فوتبال ، سالن و ادوات بدنسازی و سایر وسایل باید به بهترین شکل نگهداری شود تا از آنها استفاده بهینه شود.

وی تصریح کرد : انتظار می رود کارگروه ورزش برنامه‌ریزی مدوّنی در خصوص ورزش خانوادگی ، دوچرخه‌سواری ، رشته‌های رزمی و سایر رشته‌های تخصصی که پتانسیل و امکانات آنها را در اختیار داریم ، انجام دهد و در این خصوص کلاسهای تخصصی و آموزشی برای فرزندان پرسنل نیز باید برپا گردد.

اسماعیل سالم در خاتمه تاکید کرد : یکی از برنامه‌هایی که انتظار می رود کارگروه ورزش حتما آن را اجرایی کند ، برنامه ریزی در خصوص ورزش بانوان در کنار سایر ورزش‌ها میباشد.

گفتنی است: : در پایان این نشست طی حکمی از سوی مهندس اسماعیل سالم مدیر آبفا منطقه دزفول ، آقای محسن طاهربقال به عنوان مسئول جدید ورزش معارفه و از زحمات آقای علیمحمد خاتمی فر که به درجه بازنشستگی نائل آمده و پیش از این مسئولیت واحد ورزش را عهده‌دار بود تقدیر به عمل آمد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۷۵
(چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۸
http://news.abfakhz.ir/u/1vw
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید