جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۴
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۷۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بازدید میدانی مدیرعامل آبفا خوزستان از پروژه های آبرسانی در حال احداث بهبهان

بازدید میدانی مدیرعامل آبفا خوزستان از پروژه های آبرسانی در حال احداث بهبهان
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و هیئت همراه از پروژه های در دست انجام آبفا منطقه بهبهان در بخش روستایی بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این بازدید میدانی پروژه آبرسانی به روستای تشان و احداث مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی روستای سردشت زیدون مورد بازدید قرار گرفت.

در جریان این بازدید مدیر منطقه آبفا بهبهان، گزارشی از روند پیشرفت پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان را ارائه کرد.

محمدرضا نامیر در جریان بازدید از روستاهای بخش تشان که به منظور آشنایی با وضعیت آب روستاهای مذکور و رفع مشکلات آنها صورت گرفت و صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان، محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان، حضور داشتند، ضمن بیان اقدامات انجام شده طی ماه های اخیر در حوزه روستاها، و قدردانی از مساعدت و همکاری مدیرعامل، فرماندار‌ و نماینده شهرستان توضیحات لازم در خصوص رفع مشکلات روستاهای تشان را ارایه داد.

نامیر در بخش دیگری از سخنان خود به
پروژه نیمه تمام مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی و پیگیری مشکلات آبی روستاهای شهر سردشت زیدون اشاره کرد.

صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در جریان این بازدید، ضمن تقدیر از فعالیت های آبفا منطقه بهبهان به مشترکین شهری و بعد از طرح ادغام خدمت رسانی به مشترکین روستایی و حل مشکلات آبی روستاییان، بر لزوم تسریع در اجرای طرح های آبرسانی روستایی تاکید کرد.

در حاشیه این بازدیدها حقیقی پور در خصوص تکمیل پروژه مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی گفت: انشاالله با اتخاذ تدابیر لازم بزودی شاهد تکمیل پروژه مذکور خواهیم بود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۰۳
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۴
http://news.abfakhz.ir/u/1pz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید