سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۸۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

اجرای طرح های حوزه آبرسانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک تسریع می شود

اجرای طرح های حوزه آبرسانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک تسریع می شود
(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۱۰
سرپرست اداره آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: اجرای طرح های حوزه آبرسانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک با هدف خدمت رسانی و تامین رضایت شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی تسریع می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی اظهار کرد: طرح عمرانی حوزه آبرسانی بخش الوار گرمسیری شهرستان با جدیت بررسی و برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از آن ها در کم ترین زمان ممکن انجام شده است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اجرای طرح های آبرسانی بخش الوار گرمسیری تسریع می شود.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: مخازن بالارود،چاه جدید آب دوکوهه، مخزن آب شهر حسینیه از جمله طرح های حوزه آب بخش الوار گرمسیری با هدف تقویت خدمت رسانی به شهروندان این منطقه پر افتخار و ولایت مدار است.

ملک خدایی با اشاره به بازدید از روند اجرایی این طرح ها و بررسی انجام شده برای بهره برداری از این طرح ها در کم ترین زمان ممکن، خاطر نشان کرد: با بهره برداری از طرح های آبرسانی بخش الوار گرمسیری شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی از یک آب سالم و بهداشتی برخودار می شوند.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۹۱
(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/227
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید