چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۸۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران آبفا خوزستان :

شناسایی و تهیه لیست پرسنل ایثارگر بخش نیروی انسانی پیمانکار

شناسایی و تهیه لیست پرسنل ایثارگر بخش نیروی انسانی پیمانکار
(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۱۴

واگذاری 465 فقره انشعاب آب به مواکب در مرزهای شلمچه و چذابه


مسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بعد از یک پارچه سازی شرکت آب و فاضلاب خوزستان لیست پرسنل ایثارگر بخش نیروی انسانی پیمانکارشناسایی (بیش از 360 نفر)شد و در سال گذشته ۴۶۵ فقره انشعاب آب به مواکب فعال در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از طریق ادارت بستان و خرمشهر واگذار کرده ایم که با این کار مواکب به راحتی میتوانند از شبکه توزیع آب برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنند.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود شعبانی درباره اقدامات امور ایثارگران شرکت آبفا خوزستان اظهار داشت: عمده فعالیت امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بحث اربعین، راهیان نورو خدمات رسانی به ایثارگران همکاراست.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و با توجه به جایگاه پرسنل ایثارگر عزیز در شرکت، تا پایان سال گذشته کلیه مطالبات این عزیزان محاسبه، پرداخت و تسفیه حساب شده و دریافت هزینه های سفر، هزینه ایاب و ذهاب محل اقامت، درمان پرسنل نیز انجام شده است.

مشاور مدیر عامل ومسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: در سال گذشته توانستیم با پیگیری های انجام شده به بیش از ۴۷ نفر از ایثارگران تسهیلات پرداخت کنیم و در بحث دوره های آموزشی و خدمات مشاوره ای نیز ۶۳ نفر از پرسنل را به این دوره ها برای کسب خدمات مشاوره ای حضور یافتند و در سال گذشته ۱۱۴ نفر از پرسنل ایثارگر همکار به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس فرستاده شدند.

وی با اشاره به نام گذاری اماکن به نام شهدای بزرگوار افزودند به همین منظور مکانی بنام حاج قاسم سلیمانی در آبفا خوزستان مزین شده است، گفت: در سال گذشته با پیگیری های امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان ۳ مکان از تاسیسات در شهرستان های شوش، خرمشهر و ستاد بنام وزین شهدا نامگذاری شده که مهمترین آن تاسیسات آبفا شوش بود که بنام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده و این افتخاری برای صنعت آبفا خوزستان است.

شعبانی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای همکار ایثارگر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با پیگیری بعمل آمده در سال گذشته ۴ نفر از پرسنل فرزند شهید مکار که توسط تامین نیرو پیمانکار بودند تبدیل وضعیت و قراردادی شدند.

وی به شناسایی پرسنل ایثارگر بعد از یک پارچه سازی آبفا و معرفی آنها به آبفا کشور اشاره کرد و گفت: شناسایی و‌تهیه لیست پرسنل ایثارگر(حدود بیش از 360 نفر) بخش نیروی انسانی پیمانکار انجام پذیرفته است.


شعبانی تصریح کرد: با توجه به رشادت های پرسنل آبفا خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس و الگو قراردادن این عزیزان با عنوان شهدای سقاء، تابلوهایی تهیه و در سطح شرکت آب و فاضلاب خوزستان با توجه به اهمیت و یاد بود این عزیزان نصب شده است.

مشاور مدیر عامل ومسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان به انجام مراسم تجلیل و دیدار با خانواده های شهدا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امور ایثارگران شرکت با خانواده های شهدای همکار در شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیدار حضوری داشتند و در سال گذشته دو یادآوره شهدای پرسنل و تجلیل از ایثارگران در شهرهای آبادان و دفول برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری در بحث خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تصریح کرد: در بحث زیرساخت های ستاد اربعین، برای تکمیل شبکه فاضلاب شلمچه بیش از ۲۵۰۰ متر لوله ۲۰۰ میلی متر کاروگیت تامین شده که طبق توافق وظیفه اجرای این طرح بر عهده منطقه آزاد اروند است.

شعبانی به لایروبی آبگیر های شهر بستان و تامین پمپ های آب در تاسیسات بستان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: بازسازی و لایه روبی آبگیر های شهر بستان به طول ۸۰۰ متر مکعب انجام شده است و در بحث تعمیر، بازسازی و تعویض پمپ های آب در تاسیسات بستان و‌خرمشهر بمنظور تامین آب شری پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در نقاط صفر مرزی و همچنین تامین آب ساخت و ساز مواکب در پایانه های مرزی انجام شده است.

مشاور مدیر عامل ومسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۱۲ دستگاه پمپ آب در تاسیسات و ایستگاه های پمپاژ در مناطق مرزی چذابه و شلمچه از طریق ادارات آبفا خرمشهر، بستان و سوسنگرد نصب شده وسرویس و اورهال دو دستگاه بسته بندی آب لیوانی و کیسه ای با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای تامین آب بهداشتی نصب و راه اندازی گردید.

وی به تولید آب بسته بندی در سطح شرکت آبفا خوزستان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تولید 9600 قطعه آب لیوانی و ۲۴۵ هزار قطعه آب شرب کیسه ای یک لیتری توسط دستگاه های آب بسته بندی سیار تولید و میان مواکب استقرار یافته در پایانه مرزی چذابه و شلمچه توزیع شده بود.

شعبانی تصریح کرد: با نظارت کارشناسان توزیع و با توجه به اهمیت کیفیت آب شرب در سال گذشته استقرار و انتقال آب توسط ۶۸ دستگاه تانکر آب شرب بهداشتی در مرزهای چذابه و شلمچه و ۵۰ چشمه حمام سیار نیز در مرز چذابه نصب شده بود.

وی عنوان کرد: استقرار دو مرکز سیارآزمایشگاه واحد امور کیفی آب در مرز چذابه و شلمچه بمنظور کنترل و نظارت ۲۴ ساعته برای توزیع آب از اقدمات انجام شده در سال گذشته بود.

مشاور مدیر عامل ومسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: ما در سال گذشته ۴۶۵ فقره انشعاب آب به مواکب فعال در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از طریق ادارت بستان و خرمشهر واگذار کرده ایم که با این کار مواکب مستقر در مناطق مرزی به راحتی میتوانند از شبکه توزیع آب برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنند.


تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۹۲۲
(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹) ۱۶:۱۴
http://news.abfakhz.ir/u/1p7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید