پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۸۳۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

اتمام عملیات لوله گذاری فاضلاب ردیف های کیو ۹ و ۱۰ منطقه کوی کارگر آبادان

اتمام عملیات لوله گذاری فاضلاب ردیف های کیو ۹ و ۱۰ منطقه کوی کارگر آبادان
(شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۰

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه آبادان از اتمام عملیات لوله گذاری فاضلاب در ردیف های کیو ۹ و ۱۰ منطقه کوی کارگر به دلیل پوسیدگی لوله خبرداد.

به گزارش روابط شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معینی فر اظهار کرد: عملیات لوله گذاری منطقه کوی کارگر در ردیف کیو ۹ و ۱۰ به عمق ۴ متر و لوله سایر ۲۵۰ اینچ که بدلیل پوسیدگی لوله قدیمی ریزش و نشست گسترده کرده بود، پس از ۵ روز تلاش شبانه روزی پرسنل این واحد در بارندگی اخیر در ۱۴ آذر ماه به اتمام رسید.

وی افزود: همزمان با فعالیت بقیه گروه ها در نقاط مختلف سطح شهرستان اعم از رفع انسداد، نگهداری از ایستگاه ها و پمپ های مخازن با توجه به بارندگی اخیر؛ کار اصلاح و توسعه این عملیات متوقف نشد.

معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه آبادان، با بیان اینکه با تمام توان و ظرفیت درخدمت همشهریان عزیز هستیم، تصریح کرد: همزمان با بحران در شهرستان بندر امام خمینی (ره)؛ یک دستگاه جنتکس به همراه تعدادی از نیروهای تحت امر خود را در راستای کمک به شهروندان عزیز این شهرستان که در بارندگی اخیر دچار سیل زدگی شدند اعزام کردیم.

معینی فر با تقدیر از همکاری و از خود گذشتگی کلیه پرسنل معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا آبادان، بیان کرد: در بارندگی های اخیر به ویژه سیل بندر امام خمینی (ره) واقعا پرسنل این واحد سنگ تمام گذاشتند به طوریکه حیرت و تعجب کلیه مسئولین آبفا استان را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اعزام جنتکس و نیرو به بندر امام خمینی (ره) در راستای کمک به سیل زدگان اضافه کرد: به محض اطلاع در خصوص نیاز به کمک در بندر امام خمینی (ره) در عرض نیم ساعت راننده، کارگر،بهمراه مدیر آبفا آبادان و این معاونت به منطقه بحرانی آماده و اعزام شدند و پس از رسیدن به مقصد نیروها را در محل مستقر کردیم.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه آبادان، اذعان داشت: هم اکنون نیز برای ادامه خدمات رسانی به شهروندان عزیز آبادان به این شهرستان بازگشتیم.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۲۳
(شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۰
http://news.abfakhz.ir/u/28m
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید