پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۵۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان

پشتوانه فعالیت های اطلاع رسانی، رضایت شهروندان است

پشتوانه فعالیت های اطلاع رسانی، رضایت شهروندان است
(سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رسول صالحی در جلسه بر خط با مسئولان و کارشناسان روابط عمومی آبفا خوزستان، پشتوانه اخبار و اطلاع رسانی را رضایت شهروندان از عملکردها دانست و گفت: آنچه که مردم درباره آن قضاوت میکنند انتشار انبوهی از خبرها نیست بلکه رضایت آنان از عملکردهاست.

وی با نقد خبرزدگی در حوزه روابط عمومی آن را یک آسیب جدی در مسیر عمل به اصول اولیه فعالیت های حرفه ای روابط عمومی و تبیین خدمات و دستاوردها دانست و افزود: پایه و اساس تولید هرگونه خبر و گزارشی باید مبتنی بر اطلاع یابی برای شناخت وضعیت موجود، میزان رضایت شهروندان از خدمات و شناسایی نقاط قوت و ضعف باشد تا با کمک آن بتوان دستگاه متبوع خود را به سمت کارآمدی بهتر هدایت کنیم.

صالحی تولید و انتشار خبر را اولویت دوم هر روابط عمومی دانست و افزود: تا زمانی که روابط عمومی نتواند به عنوان امین مردم در بدنه یک دستگاه اجرایی و خدماتی مسایل آنان را به خوبی منعکس کند، تولید اخبار گوناگون و استفاده از تمام ظرفیت ها جهت پوشش اخبار یک سویه بوده و ارزش و اعتباری در نزد افکار عمومی نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان، توجه به افکار عمومی بعنوان محور فعالیت های روابط عمومی را باعث تقویت و حفظ اعتماد عمومی به معنی سرمایه اجتماعی روابط عمومی دانست و تصریح کرد: تِئوری های اطلاع رسانی زمانی به ثمر خواهند رسید که آنچه را که بعنوان یک روابط عمومی منعکس می کنیم، مردم در بستر جامعه بخوبی حس کرده و تایید کنند.

صالحی با رد هرگونه نگرش و تلاشی برای تبدیل کردن روابط عمومی ها بعنوان یک بنگاه خبر پراکنی و تبلیغاتی ضمن تصریح بر تعامل کیفی و نه کمی با رسانه های محلی و استانی گفت: رسالت اصلی روابط عمومی ها خصوصا در صنعت آب و فاضلاب خوزستان انعکاس واقعیت های جامعه به درون سازمان و تعامل شفاف و صادقانه با افکار عمومیست.

وی آسیب شناسی مجموعه روابط عمومی آبفا را در جهت ارزیابی واقعی نیازها، و شرایط جامعه و تنظیم فعالیتهای رسانه ای و ارتباطی برای جهت دهی به سیاست های سازمان در مسیر خدمات رسانی موثر و کارامد بسیار مهم برشمرد و افزود: ما هرگز بدنبال زیباسازی و یا ارایه تابلویی تزئین شده از مجموعه خود نیستیم، بلکه سیاست و هدف اصلی ما باید این باشد که ابتدا خودمان عملکردمان را صادقانه بر اساس رضایتمندی شهروندان ارزیابی کرده زیرا در این صورت است که افکار عمومی در کنار تمامی نقدها، تلاش و کوشش خدمتگزارانشان در مجموعه آبفا خوزستان مشاهده کرده و قضاوتی منصفانه از خدمات شبانه روزی پرسنل خستگی ناپذیر آبفا خوزستان در سراسر استان خواهند داشت.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳
(سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۱۱
http://news.abfakhz.ir/u/2la
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید