جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۸۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات تعمیر لوله شبکه توزیع آب کوی لور شهر اندیمشک به انجام رسید

عملیات تعمیر لوله شبکه توزیع آب کوی لور شهر اندیمشک به انجام رسید
(سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹) ۱۲:۵۲

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعمیر لوله شبکه توزیع آب اندیمشک در کوی لور این شهر با تلاش کارکنان بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک به اجرا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، کریم ملک خدایی اظهار داشت: عملیات رفع شکستگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک با تلاش شبانه روزی کارکنان بهره برداری آبفا ادامه دارد.

وی با بیان این که در طول روزهای گذشته اقدامات گسترده و مختلفی در این زمینه طراحی و به اجرا رسیده است، افزود: توسعه خدمات آبفا و تامین رضایت شهروندان اولویت کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک است.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: به همین جهت انجام عملیات تعمیر لوله شبکه توزیع آب اندیمشک در کوی لور در خیابان شهید منتظری این شهر با تلاش کارکنان بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این شکستگی در سامانه اطلاع رسانی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ثبت و با رفع شکستگی آن توسط کارکنان بهره برداری، فشار آب در کوی لور شهر اندیمشک تقویت و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

ملک خدایی عنوان کرد: به زودی و با برنامه ریزی های انجام شده و با بسیج تمام امکانات و خدمات موجود، تمام شکستگی های شبکه توزیع آب در کوی لور شهر اندیمشک به صورت کامل پاکسازی می شود.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۴۵
(سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹) ۱۲:۵۲
http://news.abfakhz.ir/u/223
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید